Monika Marija ir Dovydas Laukys – Įsimintina kelionė

Monikos Marijos Paulauskaitės-Laukės ir Dovydo Laukio kelionė / asmeninio albumo nuotrauka
MONIKA URBONAITĖ
Šaltinis: Žmonės
2021-10-06 11:26
AA

„Ekspromtu įsigyti bilietai dovanojo nuostabų laiką grožiu užburiančiame kampelyje“, – sako dainininkė Monika Marija PAULAUSKAITĖ-LAUKĖ (23), drauge su vyru aktoriumi Dovydu LAUKIU (28) savaitę atostogavusi Kefalonijoje, didžiausioje iš Jonijos salų Vakarų Graikijoje.

Dėl pandemijos įvesti ribojimai kuriam laikui pomėgį turistauti iš Monikos Marijos ir Dovydo buvo atėmę, tad gavę šansą gana saugiai pakeliauti, dabar jie nebedvejoja. „Įprastai planų kupinas atostogų tvarkaraštis pastaruoju metu ilgokai buvo tuščias, tad norėjome pasinaudoti atsiradusia galimybe atitrūkti nuo kasdienių darbų. Galvos ilgai nesukome ieškodami, kur skristi, nes norų sąraše – dar daug nepažintų vietų. Kai Dovydas nupirko kelionę į Kefaloniją, mažai ką apie ją žinojome“, – pasakoja Monika Marija.

Jokio plano

Atradimo džiaugsmą ir nuotykius mėgstanti pora labai nesijaudino, kad iš anksto neišsinagrinėjo pasirinktos salos. „Patinka tiesiog važinėtis ir gerti įspūdžius, žinojome, kad nenuobodžiausime – bus ką veikti ir pamatyti! Nesuklydome, nes salą išmaišėme skersai išilgai, nuomotu automobiliu įveikėme apie tūkstantį kilometrų. Nuostabos ir gerų emocijų nepritrūkome – vaizdai Kefalonijoje tiesiog neįtikėtini, iš Lietuvos lygumų atvykus net buvo sunku suvokti, kokie didingi kalnai ir koks aplinkui grožis, kai viskas žalia ir ryšku. Mane taip pat džiugino įvairių pastelinių spalvų nameliai – pakilus ant aukštesnės kalvos jie atrodė it saldainiukai“, – šypsosi Monika Marija.

Šiltasis sezonas Kefalonijoje dar nebuvo pasibaigęs, tačiau salos apylinkėse jau vyravo ramybė. Pora svarsto: arba pataikė atvažiuoti tobulu metu, arba sala išties neužgulta turistų.

Rugsėjį Kefalonijoje oro temperatūra siekia 30 laipsnių šilumos, tad porą dienų Monika Marija ir Dovydas skyrė poilsiui, mėgavosi saule, o likusį laiką leido važinėdami po lankytinas vietas.