Ispanas metė suvirintojo darbą ir sugalvojo tapti „influenceriu“: šiandien turi 236 tūkst. sekėjų
Barselonoje gyvenančiam futbolo žaidėjui Marià Casalss vos 23 metai, tačiau jis jau spėjo „pasimatuoti“ ne vieną profesiją. Prieš metus metęs suvirintojo darbą Marià nusprendė visą savo laiką skirti „Instagram“ ir tapti „influenceriu“. Šiandien šiame socialiniame tinkle jį seka daugiau kaip 236 000 žmonių.
Beveik prieš metus laiko Casalss dirbo savo tėvo dirbtuvėse, tačiau šį darbą metė nusprendęs tapti „influenceriu“.
„Bėgant laikui vis daugiau žmonių mane sekė socialiniuose tinkluose ir ėmė darytis sunku viską suderinti. Darbas reikalavo daug laiko, o aš pastebėjau, kad mano sekėjai reikalavo vis daugiau nuotraukų,“ – portalui ElPeriodico.com pasakojo Mariá.
2017 m. birželio mėnesį vaikinas nutarė mesti šeimos verslą ir skirti visą savo laiką socialiniams tinklams.
„Atėjo toks metas, kai supratau, kad „Instagram“ man suteikė daugiau pajamų nei suvirintojo darbas“, – prisipažįsta Casals. Papasakoti apie šį sprendimą šeimai jam nebuvo sudėtinga: „Tėvas pasakė, kad mane palaiko, o jei ateityje norėsiu sugrįžti į dirbtuves, jis manęs lauks.“
Šiandien vaikinas visą savo laiką skiria darbui su prekiniais ženklais, kurie jam moka už tai, kad šis nusifotografuotų su jų produktais ir pasidalintų nuotrauka savo socialiniuose tinkluose. Marià bendradarbiauja su tokiais garsiais prekiniais ženklais kaip „Doritos“, „New Balance“ ir „Puma“.
Nors iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad šis darbas nereikalauja daug pastangų, Marià skuba tam prieštarauti: „Kartais pavargstu nuo kritikos, kurią gaunu kasdieną Tokio tipo darbas yra išties malonus, tačiau viešas gyvenimas vargina“.
Vaikinas prisipažįsta, kad yra pagalvojęs, jog nesipriešintų jei reiktų sugrįžti prie suvirintojo darbo: „Esu tikras, kad „influencerio“ darbas ankščiau ar vėliau pasibaigs, o tuomet turėsiu sugrįžti ten iš kur atėjau. O kai ta diena ateis, grįšiu patenkintas ir aukštai iškelta galva. Suvirintojo darbas man patiko, dirbtuvėse jaučiausi savo vietoje.“
Casals teigia, jog radikalius pokyčius savo gyvenime pastebėjo po to, kai tapo populiarus „Instagram“: „Einant gatve jaučiu, jog daug kas mane atpažįsta. Mane seka žmonės iš Ispanijos, Pietų Amerikos ir kai kurių Europos šalių.“
Vaikinui pradėjus mėgėjiškai save fotografuoti, šis neturėjo planų tapti „influenceriu“, tačiau bėgant laikui susirado agentą Manuel Carcelen. Kai jie kartu ėmė dirbti, Casals turėjo varijuoti tarp dviejų darbų. Būtent dėl agento naudingų patarimų jis tapo vieša asmenybe: „Manau, kad norint sulaukti pasisekimo reikia šiek tiek sėkmės, tačiau nemažiau svarbu yra ir charakteris, asmenybė bei natūralumas. Nors žmonės mano, jog užtenka būti tik gražiu, teisybė yra ta, kad socialiniuose tinkluose svarbu ne vien išvaizda. Svarbu sukurti kokybišką turinį, kuris patenkintų jūsų sekėjų poreikius.“
Nuo to laiko, kai vaikinas ėmė fotografuotis mažame ispanijos Berguedá miestelyje, daug kas pasikeitė. Šiuo metu vaikinas gyvena Barselonoje, nes čia vyksta daugiau renginių, kuriuose pristatomi nauji produktai. Vis dėlto pripažįsta, kad Katalonijos sostinėje Barselonoje rinka jam tampa per maža, tad vaikinas svarsto apie persikraustymą į sostinę Madridą: „Šiuo metu man tik 23-eji, manau, kad dabar yra pats tinkamiausias laikas tai padaryti.“