Išskirtinai moterišku aksesuaru vadinta rankinė tapo neatskiriama vyrų palydove
Vos prieš keletą metų atrodė, kad rankinė – išskirtinai moteriškas aksesuaras, tačiau šiandien ją galima pamatyti ne vieno vyro rankose.
Vyriška rankinė tapo tokia populiari, kad netgi jai sugalvotas naujas žodis – „murse“ (angliškų žodžių „man“ (vyras) ir „purse“ (rankinė) junginys).
Vyriškų rankinių ir krepšių pardavimai kiekvienais metais auga, o per praėjusius metus jų parduota 3 proc. daugiau negu ankstesniais metais – už beveik tris milijardus JAV dolerių.
Anksčiau viską į kišenes bandę sutalpinti vyrai nebesibaido ne tik rankinių, tačiau ir prisiminė kuprines – jų praduodama net 24 proc. daugiau. Tačiau už rankinę vyrai vis tiek yra pasiryžę sumokėti daugiau – kuprinei jie vidutiniškai skiria apie 36 dolerius, o štai už rankinę sumoka 56 dolerius.
Rankinės bei stilingi kelioniniai krepšiai nukonkuravo vyriškesnius aksesuarus, tokius kaip lagaminai, nešiojamųjų kompiuterių dėklai ar sportinio tipo beformiai krepšiai – jų pardavimai ženkliai krito.
Vyriškos rankinės, manoma, išpopuliarėjo dėl to, kad atsirado daugiau prietaisų, kurie lydi vyrus kasdieniame gyvenime: planšetiniai kompiuteriai, didesni mobilieji telefonai, elektroninių knygų skaityklės ir pan., o jų visų į kelnių ar švarko kišenę nesusikiši. Juo labiau, kad į madą grįžo aptemptos kelnės, kuriose nelabai yra vietos net raktams. Be abejo, vyriškas rankines išpopuliarino ir tokie stilingiausiais vyrais tituluojami aktoriai kaip Ryanas Reynoldas, Ryanas Goslingas, Hugh Jackmanas ir kiti, kuriems rankinė tapo neišskiriamu aksesuaru. Tiesa, jie renkasi kur kas brangesnius, dizainerių kurtus aksesuarus, kurių kainos prasideda nuo 450 dolerių ir didėja iki neįsivaizduojamų aukštumų.