Ištaiginga 10-ojo gimtadienio šventė prabangių drabužių salone: mada, muzika ir stilingi svečiai
Spalio 15-osios vakarą bendrovei „Lėvuo“ priklausantis prabangių drabužių salonas „GEDIMINO 22“ Vilniuje stilingai atšventė savo 10-ąjį gimtadienį, į kurį pakvietė ir būrį svečių.
Vakaro metu vyko madų šou, kuriame pristatytos naujausios 2015-ųjų metų „RED Valentino“, „MAX&Co.“, „PINKO“, „iBLUES“, „TWIN-SET“, „Manila Grace“ ir „MARC CAIN“ rudens/žiemos kolekcijos bei išskirtinio dizaino DKNY aksesuarai.
Vakarą vedė aktorius Vytautas Rumšas, šventinę nuotaiką kūrė šarminga gyvai muzikos kūrinius atliekanti Gypsy jazz stiliaus grupė „HIT-KICK“. Svečiai mėgavosi gaiviais vaisių desertais ir gardžiu gimtadienio tortu.
Šventę vainikavo išskirtinai salono „GEDIMINO 22“ svečiams pristatyta „MARC CAIN“ 2016 metų pavasario/vasaros podiumo kolekcija, atvežta tiesiai iš Berlyno mados savaitės.
Pirmoji svečiams pristatyta kolekcija – „RED Valentino“ – mados namų „Valentino“ įkūrėjo, vieno talentingiausių italų dizainerių Valentino Garavani kūrinys. Kolekcijoje dominuoja šį sezoną itin populiarus marsala ir klasikinės juodos spalvos duetas. Kolekcija žavi preciziškumu ir netikėtomis detalėmis, kurios kiekvieną modelį paverčia meno kūriniu.
Jau pamėgto italų prekės ženklo „MAX&Co.“, priklausančio „MAX MARA Fashion Group“, kolekcijos ašis – stilingi skirtingų modelių, spalvų bei raštų paltai. Kolekcija jaunatviška, labai stilinga, ryški. Ji išsiskiria jaukiais siluetais, patogumu, minimalizmo bei modernumo derme.
Italų prekės ženklo „PINKO“, ypač vertinamo mados kritikų tarpe ir sulaukiančio išskirtinio dėmesio pasaulio madų sostinėse, pristatytoje kolekcijoje dominuoja šiltos žemės spalvos. Čia susijungia griežti kirpimai, skulptūriški siluetai ir ritmiškai besikartojantys raštai, o išskirtinė detalė – ekstravagantiški žėrintys sportiniai bateliai.
„iBLUES“ – dar vienas italų prekės ženklas, priklausantis „MAX MARA Fashion Group“, skirtas moteriai, vertinančiai modernų dalykinį stilių. Kolekcija neįsivaizduojama be sezono topų viršūnėse karaliaujančių kulotų, golfų ir visada madingų klasikinių kostiumėlių. Kiekvienam šios kolekcijos modeliui priderintos DKNY rankinės.
Kita – „TWIN-SET“ kolekcija – italų prabangos ir laikui nepavaldžios elegancijos etalonas. Kolekcijoje dominuoja pastelinės švelnios spalvos, mezginiai, nėriniai, gėlės, blizgios detalės – romantikos ir klasikinio stiliaus sintezė.
Netikėtas atradimas – italų prekės ženklo „Manila Grace“ kolekcija. Ji charizmatiška, bohemiška ir daugiasluoksnė. Grynos, asimetriškos linijos, kurios nutrūksta netikėčiausiose vietose, apgaulingi kirpimai, besiplaikstantys audiniai.
Po italų mados gausos – gurkšnis vokiečių preciziškumo. Tarptautinį pripažinimą mados versle pelniusio vokiečių ženklo „MARC CAIN“ kolekcijos modeliai siuvami iš itin aukštos kokybės, inovatyviomis technologijomis apdirbtų audinių. Kolekcija išsiskiria raštų įvairove, joje dominuoja šiltos pastelinės ir žemės spalvos. „MARC CAIN“ mada kasmet skirtinga, tačiau visada ištikima sau.
Informaciją parengė AB „Lėvuo“.
Gimtadienio šventės akimirkos, svečiai ir kolekcija – šioje galerijoje:
Salonas „GEDIMINO 22“ atstovauja 11 pasaulyje pripažintų prekių ženklų: „RED Valentino“, „DKNY“, „PINKO“, „MARC CAIN“, „MAX&Co. “, „IBLUES“, „MANILA GRACE“, „1.2.3“, „GERRY WEBER“, „TAIFUN“, „SAMOON“, „PERSONA by Marina Rinaldi“.