Įtaigiausia „Instagram“ žvaigžde išrinkta Karolina Meschino: „Mano profilis nėra skelbimų lenta“

Karolina Meschino – įtaigiausia nuomonės formuotoja socialiniame tinkle „Instagram“.
Karolina Meschino – įtaigiausia nuomonės formuotoja socialiniame tinkle „Instagram“.
Šaltinis: Žmonės
A
A

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausia nuomonės formuotoja socialiniame tinkle „Instagram“ pripažinta šiuo metu 273 tūkst. žmonių sekama Karolina Meschino. Mergina prisipažįsta, kad šiuo metu socialiniai tinklai yra viena pagrindinių jos veiklų, kurios užtenka pragyventi ir pildyti didžiausias savo svajones – kad ir nufilmuoti vaizdo klipą.

Apie tai, kaip atrodo įtaigiausios „Instagram“ nuomonės formuotojos darbo diena, kokios pagalbos jai prireikia ir su kokiais prekės ženklais ji niekada nedirbtų – pirmajame jos interviu apie asmeninį verslą.

Kiek laiko per dieną skiri turinio kūrimui socialiniuose tinkluose?

Sunku būtų apibrėžti tiksliai, kiek laiko skiriu socialiniams tinklams, bet kadangi didelė mano darbo dalis vyksta telefone, manau, jog kokias 4 valandas per parą. Man siunčiamų žinučių srautas neįtikėtinai intensyvus, tačiau bandau bent dalį jų perrinkti, atsakyti į klientų laiškus, derinti susitikimus, fotosesijas. Bet yra ir kita darbo dalis, kuri fiziškai turiu sudalyvauti, pavyzdžiui, filmavimai. Tuomet daug laiko praleidžiu su savo kūrybine komanda ir asistente. Galime sakyti, kad turinio kūrimo darbas vyksta visada, visgi instagrame transliuoju ir labai daug savo kasdienybės, dėl to gaunasi, kad turinį kuriu tiesiog gyvendama.

Kokius kriterijus turi atitikti prekės ženklas ir jo produktas, kad sutiktum jį reklamuoti savo soc. tinkluose?

Vadovaujuosi pagrindiniai dviem dalykais. Pirma, niekada nereklamuočiau nieko, ko pati nenaudoju, nevartoju ar nenešioju. Antra – man labai svarbu kokybė. Nenoriu apgaudinėti žmonių, mano instagramas nėra skelbimų lenta. Yra daug influencerių, kurie reklamuoja viską, ką jiems pasiūlo, aš turiu savo sekėjų pasitikėjimą, nes esu nuoširdi ir užtikrinta tais produktais, kuriuos imu reklamuoti.

Nenoriu prarasti nei pasitikėjimo, nei susigadinti reputacijos reklamuojant ką nors nekokybiško. Jei dirbu su, pavyzdžiui, kosmetikos prekiniais ženklais, reklamuoju tik tai, ką pati mėgstu, o jei produktas man naujas, konsultuojuosi su žmonėmis, kurie jau yra jį išbandę – kreipiuosi į specialistus, kad papasakotų man apie sudėtį.

Yra buvę daug atvejų, kuomet man siūlo labai didelę pinigų sumą (tūkstančiais) už fotosesiją su suknele, bet vien dėl to, kad aš jos pati neužsidėčiau ir ji man negraži, atsisakiau pasiūlymo. Taip pat su telefonų kompanijomis ar bet kuo kitu. Dažnai atsisakau reklamuoti ir tuos produktus, kuriuos reklamuoja daug kitų žinomų veidų. Man norisi išskirtinumo.

Karolina Meschino/Asmeninio archyvo nuotr.
Karolina Meschino/Asmeninio archyvo nuotr.

Koks turėtų būti prekės ženklas, kad kreiptumeisi pati norėdama su juo dirbti ir jį reklamuoti?

Man labai pasisekė, jog prekės ženklai, kuriuos aš labiausiai mėgstu, patys į mane kreipėsi dėl bendradarbiavimo – man tai yra geriausia darbo dalis! Mano mylimiausi prekės ženklai, su kuriais šiuo metu dirbu, yra „Coca Cola“, „Aldo“. Yra tekę dirbti metus su „Adidas“ ir „Apple“, kelionių agentūromis bei daug kitų. Pati į prekės ženklus dažniausiai kreipiuosi dėl drabužių, nes renginiams, vakarėliams, fotosesijoms norisi pasiskolinti ar net įsigyti, tada susitariame mainais.

Iki šiol ne vieną kartą uždavei savo sekėjams klausimą, ar jie neprieštarautų, jog kalbėtum angliškai, nes taip galėtum pasiekti didesnę tarptautinę auditoriją, tačiau iki šiol daugiausia su sekėjais bendrauji lietuviškai. Kodėl?

Kadangi 70% mano sekėjų yra lietuviai ir tai mano gimtoji kalba, labai sunku persiorientuoti į anglų kalbą... Atrodo, pati sau užsidarau galimybių duris, nes kalbant angliškai galėčiau labiau pasiekti tarptautinę publiką ir bendradarbiauti su užsienio prekės ženklais, bet, manau, čia tik laiko klausimas. Tiesa, gyvenant Lietuvoje klientai nori, jog reklamuočiau jų produktus lietuvių kalba, o ir man pačiai nėra jauku keisti kalbą, kuomet visi įpratę girdėti mane kalbančią lietuviškai. Po truputį bandau įterpti ir anglų kalbos – ant „stories“ dedu angliškus užrašus, kad užsieniečiai mane suprastų.

Karolina Meschino
Karolina Meschino / INSTAGRAM nuotr.

Kokį turinį labiausiai mėgsta tavo sekėjai? Kokio tipo nuotraukos susilaukia daugiausia dėmesio?

Labai įvairiai, priklauso nuo nuotraukos. Kadangi šiais metais gal 6 kartus keičiau plaukų spalvą, tai visada, kai pakeisdavau spalvą, sumušdavau “like” rekordus. Tačiau ir paprasta, “buitinė” nuotrauka be makiažo ir su treningais gali sulaukti labai daug dėmesio, kartais net daugiau nei kadras iš profesionalios fotosesijos. Čia, manau, viskas priklauso nuo emocijos. Nuotraukos iš kelionių taip pat sulaukia labai daug „like’ų“, pamenu, per 10 dienų Maldyvuose prieš porą metų įgyjau 10 tūkstančių sekėjų.

Dažnai nuomonės formuotojai kritikuojami dėl per didelio reklamos kiekio savo turinyje. Ar pati esi nusistačiusi ribas, kiek procentų savo turinio gali sudaryti reklama?

Nesu nustačius tiksliai, bet stengiuosi būti atsargi, nepamiršti publikuti kuo daugiau turinio iš asmeninio gyvenimo, ne tik tą, kuris susijęs su darbais. Tą pačią dieną stengiuosi nekelti daugiau nei vieno reklaminio įrašo. Mano profilyje yra žymiai daugiau asmeninių nuotraukų iš kasdienybės nei reklamų, manau, sekėjams tai svarbu. Priešingu atveju viskas atrodytų labai netikrai.

Karolina Meschino
Karolina Meschino

Šiuo metu turi žmogų, kuris už tave bendrauja su prekės ženklais, nustato įkainius ir bendradarbiavimo taisykles. Kada pajutai, kad pati nebespėji viskuo pasirūpinti?

Kai grįžau po studijų iš Italijos atgal į Lietuvą, pamenu, mane užgriuvo tiek pasiūlymų ir visi taip mane plėšė į visas puses… Kristina pačiu laiku, atrodo, iš dangaus nusileido į mano gyvenimą. Dabar nėra žmogaus, kuriuo labiau pasitikėčiau. Ji nuostabus žmogus ir tapo mano viena geriausių draugių, džiaugiuosi, kad mums puikiai sekasi dirbti kartu, o ji be galo atsidavusi tam, ką daro. Su manimi dirbti nėra lengva, nes esu gan išsiblaškiusi, dažnai nespėju padaryti visko laiku, o ji yra labai atsakinga. Žinau, jog esu gerose rankose ir labai ją myliu.

Galbūt galėtum išskirti Tau labai patinkantį nuomonės formuotoją, kuris dar neturi tokios didelės auditorijos, tačiau tikrai yra jos vertas dėl kuriamo kokybiško turinio?

Nuomonės formuotojai dažniausiai turi kryptį: mada, maistas, sportas, grožis, kelionės, humoras. Mano profilis yra visko kratinys, neturiu vienos krypties, bet man tai patinka, nes galima rasti visko! Yra daug šaunių nuomonės formuotojų, bet man gal to visapusiškumo ir trūksta juose. Iš lietuvių aišku esu DeMiko fanė, be galo patinka Patricijos Gadžijevos profilis, Mariaus Luckos, Gabrielės Gizmalaitės, Kamilės Dambrauskaitės, Irinos Cybinos, Monikos Mas, Godos Marijos Račkauskaitės.

Pasižvalgykite – „Instagram“ TOP10 įtaigiausiųjų sąrašas: www.influenceriureitingas.lt.