Japonų kultūros įkvėptas „Superdry“ žengia į Lietuvą

Atidaroma „Superdry“ parduotuvė Vilniuje / Prekybos centro „Akropolis“ nuotr.
Atidaroma „Superdry“ parduotuvė Vilniuje / Prekybos centro „Akropolis“ nuotr.
Šaltinis: Žmonės
A
A

Vieno žinomiausių britų prekių ženklų „Superdry“ gaminių nuo rugsėjo 6 jau galima įsigyti ir Lietuvoje. Pirmoji „Superdry“ parduotuvė šalyje duris pirkėjams atvėrė prekybos ir pramogų centre „Akropolis“, kuris vykdo atnaujinimo projektą „Akropolis Persirengia“, Vilniuje.

Populiarus britų prekių ženklas „Superdry“, tapęs mados kultu, siūlo išskirtinio dizaino ir kokybės drabužių bei aksesuarų. Didžiausias išskirtinumas yra tai, kad jie tarpusavyje jungia senovinį „Americana“ stilių su japonų kultūros įkvėpta grafika.

Pirmoji „Superdry“ parduotuvė atidaryta 2007 metais Bristolyje. Dabar Europoje iš viso yra 347 prekių ženklo parduotuvės, 208 iš jų veikia pagal franšizę.

„Superdry“ parduotuvėje Vilniuje, kuri užima 170 kv. m., bus prekiaujama „Superdry“ drabužių linija, pirkėjai ras ir platų aksesuarų pasirinkimą.

„Mūsų klientai domisi ir seka pasaulines tendencijas, todėl labai svarbu, kad jie turėtų kuo didesnį prekių ženklų, kurių iki šiol ieškodavo užsienyje, pasirinkimą. „Superdry“ – visame pasaulyje žinomas ir Lietuvoje lauktas prekės ženklas, todėl džiaugiamės tuo, kad pirmoji parduotuvė Lietuvoje veiks Vilniaus „Akropolyje“, – sako Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“ valdančios bendrovės „Akropolis Group“ direktorė Saulė Zabulionytė.

Atidaroma „Superdry“ parduotuvė Vilniuje
Atidaroma „Superdry“ parduotuvė Vilniuje / Prekybos centro „Akropolis“ nuotr.

„Superdry“ – pasaulinis prekių ženklas, kuris nuolat išsaugo unikalumą. Kiekviena kolekcija turi savų išskirtinumų, todėl prekių ženklą drąsiai galima vadinti inovatyviu. Tai, kad „Superdry“ juda teisinga linkme, patvirtina ir klientai, kurie džiaugiasi vilkėdami šio ženklo kolekcijų drabužius. Didžiausias „Superdry“ dizainerių tikslas – sukurti išskirtinį, kiekvieną kartą nepriekaištingą iki menkiausių detalių, dar įdomesnį produktą“, – teigia „Superdry" franšizę valdančios UAB „Loteras“ generalinis direktorius Armo Avila.

Anot A. Avilos, kaip vienas svarbiausių aspektų, kodėl „Superdry“ parduotuvė atidaryta ir Lietuvoje, yra vartotojų poreikis įsigyti šių gaminių. Prekės ženklas Lietuvoje buvo labai lauktas, žmonės jau seniau ieškodavo, kur įsigyti išskirtinių šio ženklo drabužių. Kaip sako A. Avila, pagrindinė „Superdry“ idėja – kokybės ir kainos balansas, o prekių ženklo drabužiai skirti visiems, nepriklausomai nuo amžiaus ir lyties.

„Kuriant drabužius, labai svarbu, kad jie būtų ne tik stilingi, bet ir patogūs. Remiantis patirtimi, dažniausiai „Superdry“ drabužių įsigyja 22–50 m. vyrai ir moterys. Vis dėlto galiu patvirtinti – „Superdry“ yra skirta tikrai visiems“, – pabrėžia A. Avila.

Šiemet įgyvendinant projektą „Akropolis Persirengia“, Vilniaus „Akropolyje“ duris atvėrė pirmoji Lietuvoje prekių ženklo „Oysho“ parduotuvė, naujos „Tommy Hilfiger“, „Calvin Klein Underwear“, „Orsay“ parduotuvės, moderniausias Lietuvoje „Samsung“ salonas, taip pat atsinaujinusios „Guess“, „Pietro Filipi“ parduotuvės bei didžiausias Lietuvoje „Bitės“ salonas.