Jautri kalėdinė reklama nepalieka abejingų: sulaukė milijonų peržiūrų

„DocMorris“ kalėdinė reklama / Stop kadrai
„DocMorris“ kalėdinė reklama / Stop kadrai
Šaltinis: Žmonės
A
A

Artėjant gražiausioms metų šventėms pasaulio kompanijos milžinės tarsi įsitraukia į savotiškas kalėdinių reklamų varžytuves. Kai kurios jų iš tiesų sujaudina ir žaibišku greičiu apskrieja pasaulį.

Viena tokių – didelio populiarumo susilaukusi Nyderlandų farmacijos kompanijos „DocMorris“ sukurta reklama, rodanti fiziškai sustiprėti norinčio vyresnio amžiaus vyro istoriją. Reklamoje vaizduojama, kaip kiekvieną dieną senolis iš lovos lipa su nepalaužiama motyvacija sustiprinti savo kūno. Dėl ko jis taip stengiasi, išvysite filmuko pabaigoje.

„Kad galėtumėte pasirūpinti tuo, kas iš tikrųjų jums svarbu“, – reklamą užbaigia emocijas dar labiau žadinanti mintis.

Vos dviejų minučių trukmės vaizdo įrašas sulaukė daugiau nei 8 milijonų peržiūrų, o kai kurie internautai teigė, kad tai pati geriausia šių metų kalėdinė reklama.