JAV mados ekspertai pastebėjo: „Dolce&Gabbana“ nukopijavo Agnės Kuzmickaitės idėją

„The Global Fashion Project“ įrašas „Facebook“ tinkle / Stop kadras
„The Global Fashion Project“ įrašas „Facebook“ tinkle / Stop kadras
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

Milano mados savaitėje per „Dolce&Gabbana“ kolekcijos pristatymą modeliai darėsi asmenukes tiesiog ant podiumo, tačiau JAV mados ekspertai atkreipia dėmesį – tai jau nebe naujovė, mat gerokai anksčiau mobiliuosius telefonus į kolekcijos pristatymą įtraukė lietuvių dizainerė Agnė Kuzmickaitė.

Praėjusį savaitgalį Milane pristatyta naujoji „Dolce&Gabbana“ 2016-ųjų pavasario ir vasaros kolekcija, o drabužius demonstravusios manekenės tiesiog ant podiumo darėsi asmenukes ir iš karto kėlė jas į mados namų „Instagram“ paskyrą.

Ne pelno siekianti organizacija „The Global Fashion Project“, padedanti reklamuoti mados kūrėjų iš viso pasaulio darbus, atkreipė dėmesį, kad šią idėją „Dolce&Gabbana“ pasiskolino iš lietuvių dizainerės Agnės Kuzmickaitės.

„Dolce&Gabbana“ kolekcijos pristatymas
„Dolce&Gabbana“ kolekcijos pristatymas / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

„Asmenukė nuo podiumo – tai naujas konceptas, kurį pristatė „Dolce&Gabbana“ per savo 2016-ųjų pavasario ir vasaros kolekcijos pristatymą Milano mados savaitėje. Na, drabužiai nauji, bet „asmenukės“ koncepcija... nelabai. Lietuvių dizainerė Agnė Kuzmickaitė stebėtinai panašų konceptą pristatė praėjusį sezoną Rygos mados savaitėje“, – antradienį savo „Facebook“ paskyroje įžvalgomis ir nuotraukų palyginimu pasidalijo „The Global Fashion Project“.

Žmonės.lt susisiekus su pačia A.Kuzmickaite, dizainerė patikino, kad šis sutapimas jai – malonus ir pati jo „idėjos vagyste“, matyt, nevadintų: „Šis „selfie“ fenomenas labai populiarus, todėl natūralu, kad jis daug kam užkliūva. Kitą vertus, malonu, kai pats padarai kažką pirmiau nei pasaulinio lygio korporacija, kurioje dirba ne vienas žmogus. Vadinasi, buvo pataikyta į aktualią tendenciją... Nėra ko pykti. Tai malonu. Kartais būna, kad pats matai sutapimus, bet smagu, kai kažkas ir iš šalies tai pastebi.“

„Dolce&Gabbana“ kolekcijos pristatymas
„Dolce&Gabbana“ kolekcijos pristatymas / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.