Benoît Verdier – Jei nori būti didelis, žaisk kaip didelis

Į parfumerijos pasaulį Benoit atėjo iš reklamos ir rinkodaros. Didžiausiomis savo aistromis jis vadina interjero dizainą ir, žinoma, kvepalus / Calvino Courjono nuotrauka
Į parfumerijos pasaulį Benoit atėjo iš reklamos ir rinkodaros. Didžiausiomis savo aistromis jis vadina interjero dizainą ir, žinoma, kvepalus / Calvino Courjono nuotrauka
GRYTĖ LIANDZBERGIENĖ
Šaltinis: Žmonės
A
A

„Kai prieš aštuonerius metus įsiveržiau į kvepalų pasaulį, niekas į mane rimtai nežiūrėjo. Turbūt galvojo: ai, matėm tokių išsišokėlių, pasisukios, nudegs pirštus ir dings“, – šypteli Benoît VERDIER, vienas iš aukštosios parfumerijos prekių ženklo „Ex Nihilo“ įkūrėjų. Bet jis niekur nedingo: nišiniai „Ex Nihilo“ kvepalai išpopuliarėjo daugybėje šalių ir dabar išdidūs konkurentai į Benoît žvelgia kaip į sau lygų.

Klasikinio interjero butas Paryžiuje, išpuoštas paveikslais, meno mėgėjui Benoît pastaraisiais metais buvo virtęs ne tik namais, bet ir biuru: karantinas jį, kaip ir mus visus, kuriam laikui užrakino namie. Tačiau iš kompiuterio ekrano žvelgiantis seksualiai susivėlęs prancūzas neatrodo nuvargintas buities rutinos.

„Šie metai buvo įdomūs ir labai kūrybingi, – šypsosi. – Su parfumeriais pastarąjį laiką bendravau virtualiai: ekrane leisdavomės į karštas diskusijas, o sukurtus kvepalų pavyzdžius jie man atsiųsdavo per kurjerį. Taigi darbai nesustojo, vasarą pasitikome atidarydami naujus „Ex Nihilo“ salonus Dubajuje bei Los Andžele ir įžengdami į Lietuvos rinką.“