Jessicos Shy dainos „Apkabink“ nauja folklorinė versija tapo soc. tinklų hitu: sureagavo ir pati atlikėja

Artėjančios Kaziuko mugės proga radijo stotis M-1 surengė projektą „DJ Kaziukas“, kuris sulaukė didžiulio ne tik klausytojų, bet ir internautų dėmesio. Klausytojų atrinkti penki garsiausi mūsų šalies atlikėjų hitai šią savaitę, kasdien atskleidžiant po vieną, suskamba visiškai naujai – juos tarmiškai, panaudojant liaudiškus instrumentus, perkūrė seniausias Lietuvoje Vilniaus universiteto folkloro ansamblis „Ratilio“. Trečiadienį laidoje „M-1 ryto šou“ paviešinta jau trečioji daina folkloro stiliumi. Tiesa, iki šiol daugiausia dėmesio sulaukė pats pirmas projekto perlas – socialiniuose tinkluose kaip virusas sklindantis Jessicos Shy kūrinys „Apkabink“, suskambėjęs aukštaitiškai, melodijai panaudojant armoniką, smuiką, basetlę, būgną bei būgnelį.
Pirmus tris hitus – Jessicos Shy „Apkabink“, Silvester Belt „Luktelk“ bei Adomo Vyšniausko „Jeigu žinai, ko tu nori“ – perkurtus folkloro stiliumi, galite išgirsti čia: https://m-1.15min.lt/djkaziukas/
Ketvirtadienį bei penktadienį M-1 rytinės laidos eteryje, o po to ir radijo stoties interneto svetainėje, bus paviešinti dar du itin garsūs lietuvių atlikėjų kūriniai. Kas jie – kol kas neatskleidžiama. Visus penkis naujai suskambusius kūrinius vienu metu bus galima išgirsti šį penktadienį Vilniaus Kaziuko mugėje – klausomiausia Lietuvoje radijo stotis M-1 savo studiją perkels į šurmuliuojantį Gedimino prospektą ir iš ten transliuos ne tik laidas, bet ir gros visus naujai suskambusius „DJ Kaziuko“ hitus.
Jessicos Shy reakcija
Vis tik daugiausiai dėmesio iki šiol sulaukė naujoji J.Shy „Apkabink“ versija. Internautai socialiniuose tinkluose gausiai dalijosi jos ištraukomis ir negailėjo pagyrų nei folkloro ansambliui, nei projekto sumanytojams. M-1 studijoje viešėjusi J.Shy, išgirdusi naujai suskambusį savo hitą, buvo sužavėta.
„Koks geras! Aš pati noriu panaudoti jį kur nors! Labai geras, labai geras“, – šokdama pagal dzūkiškai skambančią jos dainą sakė Jessica.
„Tokio projekto populiarumo ir patys nesitikėjome. Mėgavomės pačiu procesu, linksmai leidome praėjusį savaitgalį su „Ratilio“ pas mus studijoje, įrašinėjome naujas dainų versijas, grojome folkloro instrumentais, Radijo namuose šokome tautiškais rūbais pasipuošę, o tai, kad dainomis jau taip gausiai dalijasi internautai mums – nerealiai smagus įvertinimas. Rašo klausytojai, klausinėja, ar dainos pasirodys muzikinėse platformose, dalijasi ištraukomis socialiniuose tinkluose, džiaugiamės, kad naujosios dainų versijos taip greitai išpopuliarėjo“, – sako idėjos autorius, M-1 laidų vedėjas bei Kūrybos vadovas Saulius Žvirgždas.
Linksmas akimirkas iš savaitgalio įrašų sesijos galima pamatyti M-1 paskyrose socialiniuose tinkluose.
„Įdomu tai, kad visos projekte dalyvaujančios dainos mūsų vaikams bei anūkams jau bus tapusios folkloru, o mes tą įvairovę dar labiau praplėsime netikėtomis kūrinių versijomis“, – sakė S.Žvirgždas.
Projekto organizatoriai M-1 yra klausomiausia radijo stotis Lietuvoje. Jos kiekvieną dieną klausosi 330 000 klausytojų, o per savaitę ji pasiekia 728 000 klausytojų auditoriją.
M-1 priklauso lietuviško kapitalo „15min grupei“. Jai taip pat priklauso naujienų portalas 15min, žurnalai „Žmonės“, „Ji“, „Legendos“, antra pagal populiarumą šalyje radijo stotis „Lietus“, taipogi „M-1 Plius“, „M-1 Dance“ ir „Laluna“, reklamos agentūra „Reklamos ekspertai“, naujienų agentūra BNS.