Jolanta Sadauskienė: „Būti reklamos veidu po ilgos pertraukos – didelis komplimentas”

Jolanta Sadauskienė / Gedimino Žilinsko nuotr.
Jolanta Sadauskienė / Gedimino Žilinsko nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

Vienos žinomiausių modelių agentūros Lietuvoje „Modilinos“ savininkė, buvusi manekenė Jolanta Sadauskienė, pernai tapusi lietuviškos kosmetikos reklamos veidu, teigia, kad toms, kurios nori savo veidą parduoti reklamai, nebūtina būti itin jaunoms, nebūtina netgi būti labai liesoms arba visiškai idealios figūros.

„Parduodant savo veidą reklamos projektams, tarkime, reklaminei drabužių fotosesijai žurnale arba veidą reklaminiams plakatams, svarbiausia yra komercinio tipažo veidas – tai yra toks, kuris atitinka klasikinio grožio standartus. Proporcingo veido, puikios odos, taisyklingų bruožų, tobulos šypsenos savininkės turi daugiausiai šansų būti atrinktos“, – teigia J.Sadauskienė, neseniai pati papuošusi kosmetikos serijos reklamą.

Jolantos teigimu, modelio karjeros pamatai dažniausiai dedami jaunystėje, tačiau net ir vyresniame amžiuje lieka galimybių dirbti šį darbą. „Reklamos rinkai reikia ne tik visai jaunų mergaitiškų veidų. Kartais ieško ir šarmingų keturiasdešimtmečių ar netgi šešiasdešimtmečių. Žinoma, tokie atvejai jau yra pavieniai, tačiau galimybių vis tiek yra, jeigu moteris turi gerus duomenis bei save myli ir prižiūri“, – sako jau daugiau nei prieš dešimt metų modelio karjerą baigusi Jolanta.

Ji pasakoja, kad tapusi reklamos veidu mergina tampa atpažįstama aplinkinių, be to, turi didesnes galimybes gauti kitus užsakymus. „Jaunam modeliui tai prideda žinomumo ir rinkos svorio. Jeigu ji pasirenkama vieną kartą, tikimybė, kad bus potenciali ir kituose projektuose, jau yra didesnė. Man pačiai buvo didelis komplimentas, kai po 10 metų vėl buvau pasirinkta tapti reklamos veidu ir dar kosmetikai,“ – sako Jolanta, kuri šią savaitę intensyviai dirbanti organizuojant modelių agentūros atrankas daugelyje Lietuvos miestų.

J.Sadauskienės veidas pernai buvo matomas vienos didžiausių kosmetikos gamintojų Lietuvoje reklaminėje kampanijoje, pristačiusioje pažangią kosmetikos seriją brandžiai odai „Rasa Anti-age“.