„Jonavos“ futbolininkai pasekė Cristiano Ronaldo pėdomis
Savo kasdieniais veiksmais formuojame, kas esame, siekiame savo tikslų ir pergalių. Pasiekti, ko trokštame, galime vilkėdami tai, kuo norime tapti. Vyriškų drabužių prekės ženklas „Harmman“, kuriantis veikliam ir įdomiam vyrui, savo srities profesionalui, sukūrė įvaizdį atsinaujinusiam ir vis stiprėjančiam „Jonavos“ futbolo klubui. Drabužių kūrėjai įsitikinę, kad tinkama apranga užprogramuoja sėkmei, o jos šiuo metu reikia saldžių pergalės vaisių siekiančiam „Jonavos“ klubui, kuris turi ambicijų patekti į Europos lygą.
„Harmman“ kolektyvas, kuriantis vyrams, suprantantiems, ko nori iš gyvenimo, ir istoriškai gerai 2017-ųjų sezoną sužaidęs futbolo klubas – tandemas, kurių bendrą projektą įamžino „Brice Barrett“ fotografijos prekės ženklas. Sportininkai galėjo patirti, ką dažnai už aikštės ribų išgyvena vienu stilingiausių pasaulio futbolininkų tituluojamas Cristiano Ronaldo – fotografų blykstes ir stilistų dėmesį.
„Jonavos“ profesionalai, fotografo Gedimino Daškevičiaus tikinimu, praėjus vos kelioms minutėms nuo fotosesijos pradžios, įsijautė į naujus vaidmenis ir padėjo „užvirti“ kūrybinei atmosferai. Fotografas atkreipė dėmesį, kad labai svarbu, ką modeliai vilki: „Drabužiai ne tik gali atjauninti ar pasendinti, sumažinti ar padidinti suvokiamas asmens proporcijas. Įvaizdis kaip niekas kitas transliuoja socialinę žinutę, pasakoja, kokią asmenybę mato žmogus, žiūrėdamas į nuotrauką, kokias vertybes jis puoselėja, kokį gyvenimo būdą renkasi ir kaip komunikuoja su išoriniu pasauliu. Būtent dėl to mums ir buvo įdomu pavaizduoti sportininkus solidžiu amplua, parodyti jų, kaip profesionalų, pusę.“
Sportinius marškinėlius į lietuvių dizainerių kurtus natūralių medžiagų kostiumus ir bliuzonus iškeitę „Jonavos“ futbolininkai siekia reikšmingų pergalių. Klubo planai aiškūs – šį sezoną užimti prizinę vietą A lygoje ir siekti patekimo į UEFA Europos lygos atrankos etapą.
„Sukūrėme įvaizdį, kuris futbolininkams savotiškai nutiesia kelią į naują etapą, kurio jie siekia“, – sako „Harmman“ direktorė Živilė Štilpaitė, tvirtindama, kad kostiumas įpareigoja sėkmei. Kūrybinė komanda juokauja, kad futbolininkai tokie užtikrinti dėl savo pergalių, kad jau išsirinko drabužius, kuriais apsivilkę pasirodytų atsiimdami laurus. Juk dažnai sakoma, kad reikia apsirengti taip, kuo nori tapti, tada tai pavyks, nes drabužis padeda siekti, ko trokšti.
„Jovanos“ futbolininkai prisipažino dėl fotosesijos praleidę vieną treniruotę, bet džiaugėsi neįprasta patirtimi. Klubo puolėjas Laurynas Stonkus atskleidė, kad su kolegomis pirmą sykį dalyvavo mados fotosesijoje ir vadina tai vertinga patirtimi. „Įspūdžiai patys geriausi. Tokia su vyriška mada susijusi fotosesija mums buvo pirma. Mėgavomės nauja patirtimi, o su kostiumais atrodėme solidžiai“, – pasitenkinimo neslėpė sportininkas.
„Siekiant atskleisti komandą kaip bendrą visumą, drabužiai turi derėti. Paprasčiausias variantas būtų buvęs parinkti futbolininkams vienodus arba panašius kostiumus, pakeičiant tik marškinių spalvą, ir nufotografuoti kaip uniforminę masę, atkreipiant dėmesį tik į kolektyvo dvasią. Tačiau šios fotosesijos ir mūsų visos kūrybos idėja – kad kiekvienas drabužis, net jei jis labai formalus, tarkime, kostiumas, jis turi turėti savitumo. To siekia ir „Harmman“, savo drabužiuose naudodama natūralaus rago sagas su baltiškais simboliais, neįprastus skaidymus, netikėtas proporcijas“, – idėją nupasakoja drabužių linijos kūrybos vadovas Kęstutis Lekeckas. Kūrybinė komanda siekė, kad drabužis būtų parenkamas pagal kiekvieno sportininko asmenybę ir tiktų tam žmogui geriausiai, ir tuo pačiu metu parodytų futbolininkus kaip vientisą komandą.