„JTI Baltic“ vadovė Vitalija Kanevičienė – apie iššūkius atvedant į šalį prekių ženklą

Vitalija Kanevičienė / Gretos Skaraitienės / BNS nuotrauka
Vitalija Kanevičienė / Gretos Skaraitienės / BNS nuotrauka
Arnas Šarkūnas
Šaltinis: Žmonės
2023-05-24 14:02
AA

Bendrovės „Japan Tobacco International“ Baltijos šalių padalinio generalinė direktorė Vitalija KANEVIČIENĖ (45) įsitikinusi, kad darbuotojus galima išlaikyti suteikiant galimybių jiems augti. Tai patyrusi pati, dabar pritaiko ir vadovo praktikoje.

Kalbant apie darbovietes, esate pastovi – vienoje jų praleidote devynerius metus, „JTI Baltic“ – jau šešiolika. Kuo tai naudinga tobulėjimui?

Noriu dirbti ten, kur darbuotojai gali augti, – nuosekliai kopiau karjeros laiptais nuo žemiausios pakopos, kas dvejus trejus metus keičiau pozicijas, net perėjau iš finansų srities į rinkodarą. Tai tapo dideliu iššūkiu, bet laiku supratau, kad gerų rezultatų su komandos nariais galima pasiekti įsiklausant, pasitikint ir suteikiant sąlygas.

Prieš trejus metus tapote visos įmonės vadove. Tai didesnis iššūkis?

Po ankstesnių virsmų jis nebuvo toks sudėtingas. Aišku, buvo ir skirtumų: visų akys sužiuro į mane, kiekviena mano reakcija gali paveikti įmonės kultūrą, reikia matyti platesnį verslo paveikslą, suteikti jam kryptį visose Baltijos šalyse, dirbti su jose išsibarsčiusia komanda. Didžiausiu iššūkiu tapo naujos kartos technologinio įrenginio pristatymas Lietuvoje: šiam prekių ženklui tai vos ketvirta rinka po Japonijos, Jungtinės Karalystės ir Italijos.