Julija Janus kartu su latvių dizainere sukūrė džinsus jai ir jam
Baltijos regiono identitetą savo kūryboje pabrėžianti lietuvių dizainerė Julija Janus net ir džinsą prisijaukino ne kur kitur, o kaimyninėje Latvijoje. Latvių prekių ženklas „One Wolf“ transliuoja žinutę, kad vilkas neturi tapti atskalūnu, kad išlaikytų individualumą. Tai atitiko dizainerės stiliaus viziją.
„One Wolf“ yra aukštosios gatvės mados ženklas, kurį 2012-aisiais sukūrė latvių dizainerė Agnesė Narnicka.
„Man visuomet rūpėjo ne tik kolekcijos idėja, bet ir jos praktiškumas: dar piešdama techninius eskizus mąstau, kaip drabužis bus vilkimas kiekvieną dieną. Dažniausiai galvoju apie kasdienį komfortą – drabužius visam gyvenimui! Turiu tikslą sukurti tokį apdarą, kurį žmogus norėtų vilkėti didžiąją laiko dalį“, – sako A.Narnicka.
Julija Janus Agnesę susirado Rygoje. Dizainerės iškart rado bendrą kalbą ir sukūrė kolektyvinę viziją, kurios pagrindiniu akcentu tapo džinsai.
Darbas užtruko, tačiau iš viso to gimė puikus produktas: itin patogūs, elegantiški, tinkantys prie įvairiausių derinių kelių spalvų džinsai.
„Man patiko atšiaurus „One Wolf“ džinsų stilius. Pagalvojau, kad galėtume sukurti ką nors įdomaus kartu. Tas įdomumas turėjo įpūsti naujų vėjų abiem prekių ženklams, – sako dizainerė. – Atsitiko taip, kad „One Wolf“, dirbdami su mumis, pirmą kartą panaudojo itin inovatyvius ir elastingus audinius tiek moteriškai, tiek vyriškai „Julia Janus“ džinsų kolekcijai. Agnesė džinsų konstrukcijas ir modelius priderino prie mūsų „stiliaus be ribų“ koncepcijos. „One Wolf“ pirmą kartą susidūrė su tokiais aukštais pasiuvimo kokybės reikalavimais, kokius mes taikome.
Darbas užtruko, tačiau iš viso to gimė puikus produktas: itin patogūs, elegantiški, tinkantys prie įvairiausių derinių kelių spalvų džinsai: indigo mėlyni, kurie skalbiami blunka, ir juodi „odiniai“, kuriuos mūsų butike jau išsirinko humoristas Mantas Stonkus ir vokiečių žvaigždė, grupės „Fools Garden“ vokalistas Peteris Freudenthaleris.“
„Bendradarbiavimo procesas yra jaudinantis iššūkis. Jis turi būti grįstas tarpusavio pasitikėjimu ir gebėjimu rasti kompromisą. Man tai buvo puiki galimybė sukurti kažką vertingo ir naujo „Julia Janus“ klientams, – sakė A.Narnicka. – Turint omenyje, kad abu prekių ženklai reprezentuoja Baltijos šalių madą, juos sieja nemažai panašumų. Visų pirma – estetikos ir spalvų pajautimas. Taigi, labiau sutelkėme dėmesį į detales, audinio parinkimą, patį siuvimo procesą. Sukūrėme naują prekę ir išlaikėme abiejų pusių individualius stiliaus bruožus.“
A.Narnicka taip įsimylėjusi savo džinsus, kad jau 8-erius metus neperka jokių kitų. „Man labiausiai patinka maniškiai – su penkiomis kišenėmis, kniedėmis, sagomis priekyje ir klasikine nugaros dalimi, – šypsosi latvė. – Galima sakyti, kad mano modeliai paneigia tradicinių džinsų proporcijas ir išmatavimus. Gana nemažai modelių yra su trimis užtrauktukais, penkiolika sagų, o nugarinė pusė – neapibrėžta, kraštas – ne įprastas tiesus, o lenktas. Tai sukuria naują drabužio siluetą. Džinsus dar patobulinu naudodama blukinimo, atspaudo, nutrynimo efektus.“
Džinsų stiliaus idėja: kiekvienas gali būti išskirtinis, originalus, net ir nenutoldamas nuo kitų, įsitikinusi latvių dizainerė.