Julija Janus skelbia mados eros be diskriminacijos pradžią
Savo drąsiomis idėjomis, grynu baltišku identitetu ir tvariu požiūriu į žmogaus kūno linijas garsėjantis lietuvių mados prekės ženklas žengia dar vieną netikėtą žingsnį mados versle.
„Prieš imdamasi savo prekės ženklo koncepcijos, dirbau įvairiems prekių ženklams, mačiau tą sustabarėjųsį skirstymą į standartinius ir nestandartinius, jaunystės kultą. O ypatingai tie, kurie atsiduria per vidurį – kurių dydžiai yra paskutiniai mažų dydžių parduotuvėse ir pirmi ar dar ne pirmi didelių. Kadangi pati priklausau šiai grupei žmonių, neteisybės jausmas buvo toks stiprus, kad nusprendžiau eiti prieš visą industriją ir jos taisykles, – Julija Janus pasakoja apie prekės ženklo idėjos gimimą. – Todėl mano rūbų rankovės ir kelnių klešnės per ilgos – mes geriau trumpinsime nemokamai, kad galėtume pasiūlyti tinkamą drabužį aukštam ir neaukštam, o dauguma kolekcijos rūbų yra visų reikiamų dydžių ir pasiūti jie iš elastingų audinių, kad būtų nepriekaištingai patogūs.“
Neteisybės jausmas buvo toks stiprus, kad nusprendžiau eiti prieš visą industriją ir jos taisykles.
„Julia Janus“ rūbų galima įsigyti Vokietijoje, Šveicarijoje, Lenkijoje, Olandijoje, Rusijoje, Graikijoje, Latvijoje ir net keliose prabangiose Kinijos parduotuvėse.
Keturis salonus, tarptautinę elektroninę parduotuvę bei išparduotuvę Lietuvoje turintis prekės ženklas tarpušvenčiu atidarė dar vieną – POP UP tipo parduotuvę. Tai laikinai įrengta parduotuvė, kuri po pusmečio peraugs į Lietuvoje dar neregėtos koncepcijos mados ir gyvenimo būdo vietą. Šiuo metu „Panoramoje“ įrengta parduotuvė išsiskiria brutalesniu, „kibernetinio“ stiliaus interjero dizainu ir gausia vyriška kolekcija.
Su šeštos parduotuvės atidarymu Vilniuje „Julia Janus“ prekės ženklas keičia ir savo dabartinę struktūrą. Nepriklausomas dizainerės ženklas po savo stogu įsileidžia dar tris Lietuvoje žinomus aksesurų vyrams ir moterims bei kosmetikos vyrams kūrėjus, kurie išplės aukštos kokybės urbanistinių ir modernių stiliaus ir gyvenimo būdo detalių pasiūlą. „Kilo mintis pamažu tapti mados ir aksesuarų be diskriminacijos platforma – mes suformuosime platesnį pasiūlymą iš skirtingų prekės ženklų, pritaikytą mūsų klientui“, – teigia dizainerė.
Visose prekės ženklo parduotuvėse jau galite rasti „Gėda Pelėda“ rankines, delnines, raktines bei vizitinių kortelių dėklus. Tai pat – net šešias skirtingas „The Dark“ specialiai „Julia Janus“ sukurtas apyrankes vyrams ir moterims. O stilingiems bazdočiams – lietuvių prekės ženklo „Big Boy“ natūralias barzdos priežiūros priemones.