Julijai Janus teko uždaryti keturias parduotuves ir atleisti 20 žmonių
„Iš tiesų buvo smagu kurti „Julia Janus“, tačiau ir dabar man puikiai sekasi, tiesiog pereinu į kitą – technologinį – etapą. Virsmai būna skausmingi lyg gimimas, bet... laimingi. Tad gal dabar yra tas įdomiausias momentas, nesvarbu, kad užklupo netikėtai, tikrai nemaniau, kad Lietuvoje taps tokia populiari internetinė prekyba“, – naujausiame žurnale „Žmonės“ apie pokyčius kalba Julija Janus.
Dizainerė prisipažino, kad šiuo metu jos verslas patiria nuosmukį. Julijai teko uždaryti keletą parduotuvių ir atleisti 20 žmonių.
Iš pradžių ji nutraukė vyriškos drabužių kolekcijos tiekimą ir ji parduotuvėse nepasirodė, vėliau Julijai Janus teko atsisakyti ir dar daugiau.
„Sunku paleisti, nebegaliu išlaikyti. Širdį skauda, akis veržia ašaros, bet suprantu, kad kitaip neišeina“, – keista tai girdėti iš kūrėjos, kurios darbai taip vertinami.
Bet istorija pasisuko štai taip.
Prieš trejus metus prie moteriškos „Julia Janus“ kolekcijos dalies prisidėjo vyriška. Julijos Janus svajonė sukurti minimalistinį, modernų mados stilių be kūno apimties diskriminacijos pildėsi. Tačiau toji svajonė iki galo taip ir nebuvo įgyvendinta.
Gegužės 2-osios vakare Vyrų mados savaitės metu buvo rengiamas vyriškų kolekcijų pristatymas. Kolekcija buvo parodyta kaip vakaro finalinė kolekcija. Ji rodoma paskutinį kartą, jos kūrimas jau sustabdytas, rudenį vyriška kolekcija nebeišeis.
„Sakytumėte, ką čia rodyti, jei nebebus gaminama? Man – tai atsisveikinimas. Pagarbos atidavimas. Visiems tiems, kas prisidėjo prie kolekcijos gimimo. Kas ją kūrė, siuvo, palydėjo, rašė apie ją, pardavinėjo. Visiems, kas tikėjo manimi ir padėjo. Kas prisidėjo pirkdami ir mėgdami. Pagaliau – pačiam drabužiui ir malonumui jį nešioti." – tuomet savo mintis išsakė moteris.
Julija Janus nebeslepia – šiuo metu jos verslas patiria krizę.
Išsamų interviu su Julija skaitykite šios savaitės žurnale ŽMONĖS: