Juvelyrės Jurga Lago sumanymas įvertintas Niujorke
Malonu, kai į tave dėmesį atkreipia ne tik Vilniuje ar Klaipėdoje, bet ir Niujorke. Tokio dėmesio sulaukė juvelyrės Jurgos Lago įkurtas prekės ženklas YURGA.
„YURGA" reklama ir koncepcija įvertinti NY! Patekome į prestižiškiausią „Lürzer’s Archive" žurnalą ir reitingus! Ir ne veltui – čia dirba geriausi, esame pirmasis lietuviškas juvelyrikos brendas!" – socialinėje paskyroje pasidžiaugė Jurga.
Du kartus per mėnesį leidžiamo žurnalo „Lürzer's Archive" specializacija – reklama. Jis laikomas kone pačiu svarbiausiu leidiniu šioje industrijoje. Žurnalo komanda renka pačias geriausias reklamas iš viso pasaulio. Patekti į šį leidinį – tarsi laimėti aukšto lygio varžybas.
Tad kūrėjos džiaugsmas – itin suprantamas. Pasaulinis dėmesys pravartus ir lietuviams šiuo metu, kai kūrėjų ir „kūrėjų" itin daug - šiek tiek padeda atskirti tikra nuo vienadienio ir gal net pajusti pasididžiavimą už kai kuriuos menininkus ar verslininkus, ne tik aukštumų pasiekusius sportininkus.
„Iš pradžių dirbau su tėvais – nuo 1999-ųjų – niekada neprekiavome jokiais „atvežtais užsienietiškais” reikaliukais, atvirkščiai – kūriau savo dizainą ir pati gaminau, vėliau ėmiau samdyti pagalbininkus.
Buvo sunki pradžia, bet visada žinojau, kad svarbiausia „brendo” vientisumas - šis žodis mums tuomet buvo naujokas, nes tais laikais daugelis prekiavo atvežtine produkcija, kūrė vienetinius papuošalus pagal užsakymus arba tęsė sovietinės juvelyrikos tradicijas. 2007-aisiais įregistruota YURGA – manau, tai pirmasis juvelyrikos prekės ženklas atkurtoje Nepriklausomoje Lietuvoje. Būtent – kūrėjo prekės ženklas – niekada nebekeitęs pavadinimo, su aiškia koncepcija ir pats gaminęs bei kūręs papuošalus", – prisiminimais su portalo Žmonės.lt skaitytojais pasidalijo Jurga Lago.
Jau tuomet ji su komanda buvo pirmoji, atvėrusi duris ir Vakarų Europos sostinėje: YURGA dvejus metus veikė Kopenhagos centre – iki prasidėjusios krizės.
Jurgos Lago kūriniai dažnai nugula į žinomų žmonių papuošalų dėžutes. Europos Sąjungos vyriausiosios užsienio reikalų ir saugumo politikos įgaliotinė Catherine Ashton, JAV politikė Hillary Clinton, amerikiečių televizijos žvaigždė Jennifer Hartstein, – šios moterys puošiasi Jurgos dirbiniais.
Paukštukais – toks Jurgos patentuotas motyvas – dabintus auskarus su žaliais chrizoprazais yra įsigijusi Ispanijos karalienė Letizia. Kūrėja nemėgsta girtis, be to, ne visus garsius asmenis, įsigijusius jos papuošalus, gali minėti, nes jie buvo kuriami konfidencialiai.
Taigi, šviežiausia naujiena – Jurgos Lago sumanytas reklaminis filmas, kurį pastebėjo „Lürzer's Archive" žurnalo komanda, atsirado štai kodėl: „Norėjau sukurti įvaizdinį filmuką, kuris pristatytų YURGA pasauliui ir pačiai Lietuvai dar kartą, kuris… kvepėtų, būtų išreikštas jausmas ir aiškiai pasakytų, kas lietuviškam prekės ženklui yra svarbiausia. Kuris parodytų, kad mums svarbi idėja ir tikrumas, paprastumas ir sugebėjimas džiaugtis gyvenimu. Nes „Life is a jewel”, o mano sukurti papuošalai neateina į šį pasaulį „be reikalo” – jie seka istorijas, jie nereaguoja į madas, jie turi ne tik prasmę, bet ir išliekamąją vertę. Nebuvo paprasta, nes labai ilgai ieškojome kūrėjų, parterių. Ir radome. Reklamos ir turinio kūrėjus „Clandestinos"."
Filmukas buvo ilgai šlifuojamas, taip pat poliruojamas jo tekstas. Tad nenuostabu, kad jis pakliuvo į „Lürzer's Archive" akiratį Niujorke.
Netrukus Jurga Lago nustebins dar kai kuo – tik kol kas nenori apie tai kalbėti, nes reikia sulaukti konkrečių to patvirtinimų.