K.Strolienės išskirtinis vakaras svečiams: su M.Petruškevičiumi į Lietuvą priviliojo nematytą prabangą
Nišinės parfumerijos ekspertė Kristina Strolienė vėl stebina išskirtinius kvapus ir prancūzišką kokybę vertinančius lietuvius – uždaro vakaro metu žinomiems žmonėms buvo pristatyti kelis tūkstančius kainuojantys kvapai namams ir parfumuotos žvakės. K.Strolienė pasakoja, kad prancūzų prekių ženklą „Lalique“ atrado ir pamilo žinomo floristo Manto Petruškevičiaus dėka – drauge jiedu net vyko į Paryžių susitikti su jo atstovais.
Prancūziškas namų kvapų tendencijas Vilniuje pristatė prancūzė, „Lalique“ atstovė Lina Dufresne. O jos nuoširdžiu pasakojimu ir pristatytomis prabangiomis tikru auksu ir platina puoštomis rankų darbo žvakėmis žavėjosi žinomi žmonės, tarp kurių buvo ir TV laidų vedėja Keitė Arai, aktorės Aurelija Tamulytė, Redita Dominaitytė, Eglė Kislovski, Rūta Lapė ir kiti.
Nišinės parfumerijos atstovė atvirauja, jog reikia ne tik labai mylėti ir žavėtis šiuo originalių krištolinių kūrinių gamintoju, bet ir labai daug pastangų įdėti, kad tokį prabangų prekės ženklą atvežtum į nykščio mažumo Lietuvos rinką. „Kiekvienas luxury kategorijos gamintojas pasveria, kas nutiktų, jei jo produktų nebūtų Lietuvoje. Iš tiesų jokių nuostolių šis prekių ženklas nepatirtų ir be mūsų, todėl teko nuosekliai ir kantriai įtikinėti, kad Lietuvos vartotojai jau yra pasiruošę, kad esame sofistikuoti, intelektualūs ir mokame vertinti istoriją bei aukščiausios kokybės krištolo dirbinius“, – sako aukštosios parfumerijos ekspertė.
Kvapų kelionė
Šimtametes krištolo tradicijas puoselėjantis prancūzų prekių ženklas į kvapų pasaulį įžengė prieš kelis dešimtmečius. Jo simbolis – kregždė – pasakoja apie niekada nesibaigiančią kelionę po įvairius kraštus ieškant geriausių ingredientų namų kvapams kurti: tai ir figmedis Italijoje, šafranas Maroke... „Namų kvapus ir parfumuotas žvakes prancūzų prekių ženklui kuria talentingiausi pasaulio parfumeriai, kurių tikslas – pasiūlyti kažką naujo, netikėto, originalaus ir kiek galima natūralaus. Dažnai namų kvapuose siekiama atskleisti vieną ryškesnę natą, pavyzdžiui, santalmedžio, šafrano ar vetiverijos. Įkvėpimo kūrybai parfumeriai semiasi iš trijų prancūziškų F: Femme, Faune, Flore. Tai yra moters ir gyvosios bei negyvosios gamtos. Juos įkvepia patys įvairiausi gamtos elementai – saulė, jūra, kopos, miškas... Pavyzdžiui, namų kvapas „Le Soleil“ (liet. k. saulė), yra itin šiltas, šviesus aromatas, akimirksniu nukeliantis į egzotišką Rytų dykumą. Krištolinė žvakė „Taiga“ pakvimpa pušimis ir primena jaukų pasivaikščiojimą po spygliuočių giraitę. Visų mdūsų kuriamų aromatų tikslas – pakviesti žmogų į kelionę ir, vos užuodus pirmąsias kvapų natas, akimirksniu nukelti į kitą erdvę, šalį ar net žemyną. Kitaip tariant, talentingieji parfumeriai kviečia į kvapų kelionę net neišeinant iš namų“, – pasakoja parfumerijos žinovė iš Prancūzijos.
Tai ne tik žvakės, tai – trapūs meno kūriniai
Į naujausių namų kvapų pristatymą „Krispo“ salone susirinkę garbūs svečiai susipažino su visame pasaulyje žinomo prabangaus stiklo gamintojo istorija. Dar 1888 m. „Lalique“ prekių ženklą įkūrė juvelyras ir stiklininkas Rene Lalique. Šis prekių ženklas visame pasaulyje žinomas ir vertinamas dėl ypatingos krištolo kokybės ir unikalių stiklo raižinių. Ypač pasižymi krištolinių šviestuvų, vazų, kvepalų ir namų kvapų buteliukų bei žvakidžių gamyboje. „Viskas prasidėjo nuo mano pažinties su
įspūdingo grožio vazomis ir žvakidėmis. Būtent šio prancūzų prekių ženklo krištolines vazas, puošdamas prabangiausias šventes visame pasaulyje, naudoja M. Petruškevičius. Jis mane ir supažindino. Tai buvo meilė iš pirmo žvilgsnio. Netrukus susipažinau ir su likusiu šio prekių ženklo asortimentu. Žinoma, negalėjau likti abejinga namų kvapams, supilstytiems į fantastiško grožio krištolo buteliukus. Visi buteliukai yra rankų darbo – trapūs meno kūriniai, sukurti atsižvelgiant į kvapų tematiką. Pavyzdžiui, vieną buteliuką apsivijusios moterys, ant kito pavaizduoti juodi paukščiai ir vynuogės, ant trečio sklando auksinės kregždės. Viskas pagaminta iš krištolo, todėl dvelkia prabanga, taurumu, turi išliekamąją vertę. Kiekvienas buteliukas parduodamas su kokybės sertifikatu“, – apie pažintį su „Lalique“ prekių ženklu pasakoja K.Strolienė.
Pasak jos, tokius prabangius namų kvapus ir kvepiančias žvakes gali įsigyti tikrai ne kiekvienas, tai – išskirtinį skonį turinčių žmonių produktas, mat šio prekių ženklo parfumuota žvakė gali kainuoti net kelis tūkstančius eurų. K.Strolienė atskleidė, kad tarp pirkėjų – medikai, architektai, verslininkai ir net kunigai.
Taurus ir tvarus prekės ženklas
Pasak Kristinos Strolienės, šis prekių ženklas tiek daug dėmesio skiria žvakių ar namų kvapų buteliukų kokybei ir dizainui, nes siekia, kad žmonės susipažintų su jų stiklo ir krištolo gaminiais ir namų dekoro elementais, įvertintų kokybę, rankų darbą ir rinktųsi kuo draugiškesnius gamtai ir tvaresnius produktus. „Kiekvienas namų kvapų buteliukas ar žvakė tarnauja ne tik tol, kol skleidžia malonų aromatą: jo nelikus, krištolo vaza visam laikui namuose gali būti naudojama gėlėms merkti ar tiesiog namų erdvei puošti. Tai amžina investicija į kokybišką, prabangų rankų darbo krištolo gaminį, kuris gali tapti šeimos relikvija ir keliauti iš kartos į kartą, – pažymi verslininkė. – Prancūzų prekių ženklo atstovai sako, kad namų kvapais ir kvepiančiomis žvakėmis jie siekia prisijaukinti, užsiauginti klientus. Prabangus namų kvapo buteliukas gali būti pirma krištolinė detalė stilinguose namuose. Pamačius, kokią vertę ir grožį jie kuria, vėliau namuose ar biure gali atsirasti ir šviestuvas, sietynas, skulptūra ar kita unikali kolekcinio dizaino interjero detalė.“