Ką daryti, kad elektroninis paštas „nesuvalgytų“ viso darbo laiko?
Elektroninis paštas – darbo įrankis. Ir kuo geriau jį valdysite, tuo daugiau naudos iš jo išpešite (o ne kankinsitės dėl priklausomybės nuo ryšio).
Kas valandą ar pusantros 5–15 min. skirkite atsakymams rašyti ir dėžutei tvarkyti.
Skirkite laiko. Kas valandą ar pusantros 5–15 min. skirkite atsakymams rašyti ir dėžutei tvarkyti. Kitu metu pašto programa išjungta ir jūs nepuolate prie gaunamų laiškų. Taip būsite pasiekiama ir drauge nesijausite pašto dėžutės valytoja.
Trinkite. Patikėkite, kad administratoriai jūsų nekenčia, kai perpildyta pašto dėžutė nustoja veikti, o jūs prašote ją išgelbėti. Be to, rimtai rizikuojate prarasti informaciją ar pamesti reikalingą laišką. Kai kuriuos laiškus galima iš karto trinti, kitus kopijuokite į atitinkamas saugyklas, grupuokite ar kitaip tvarkykite, tik nelaikykite palaidų skyrelyje „Gauta“.
TAIP PAT SKAITYKITE: Kodėl nereikėtų darbo neštis namo?
Išjunkite perspėjimus. Ypač – socialinių tinklų: jums tikrai nereikia sekti kiekvieno naujo „Patinka“ feisbuke ar nedelsiant perskaityti, ką naujo sodo gėrybių grupėje paskelbė kolegė. Patikėkite specialistų žodžiais, kad toks blaškymasis gerokai kenkia darbo našumui.
Periodiškai atsisakykite nereikalingų naujienlaiškių prenumeratos ir blokuokite šlamštlaiškių siuntėjus.
Naudokitės technologijomis. Susikurkite teminius skyrelius „Gauta“ ir priskirkite automatinį filtrą. Periodiškai atsisakykite nereikalingų naujienlaiškių prenumeratos ir blokuokite šlamštlaiškių siuntėjus. Neprenumeruokite visko, ką siūlo rinkodarininkai. Susikurkite įvairių laiškų formų ir automatinių atsakiklių.
Laikykitės etikos reikalavimų. Neatsakinėkite į laiškus per susirinkimą, labai neuždelskite atsakymo (ne ilgiau kaip 24 val.). Bendravimą elektroniniu paštu vertinkite taip pat rimtai, kaip ir susitikimus akis į akį, telefono skambučius ar popierinius laiškus.