Kaip hobį paversti svajonių darbu? Atsakymą turi tai padaręs Martynas

„Tele2“ darbuotojas Martynas Pupininkas / Lukas Balandis / BNS nuotr.
„Tele2“ darbuotojas Martynas Pupininkas / Lukas Balandis / BNS nuotr.
Šaltinis: Reklama
2022-06-30 13:39
AA

Jei mėgsti tai, ką darai, tau niekada neteks dirbti – tokia išmintimi dalinosi Konfucijus. Kaip hobį paversti svajonių darbu? Šis amžinas klausimas kankina kone kiekvieną, tačiau atsakymą į jį turi Martynas, kurio interesų laukas labai platus – krepšinis, telefonai ir rašymas. Sritys labai skirtingos, tad kaip Martynui pavyko jas apjungti?

„Nuo mažens domėjausi telefonais – turėjau daugybę skirtingų modelių, kuriuos nuolat išbandydavau, tad darbas „Tele2“ su išmaniaisiais įrenginiais man buvo kaip svajonės išsipildymas. Dabar esu šios įmonės vidinės komunikacijos specialistas, o patirtis tokiose skirtingose pozicijose davė gerą supratimą, kuo gyvena salonų kolegos – rašydamas naujienas ar pranešimus geriau jaučiu žmones, nes ten pats buvau ir juos pažįstu. Dabar turiu daugiau nei 750 žmonių auditoriją, kuriai kasdien turiu galimybę pranešti svarbias ir įdomias „Tele2“ vidines naujienas“, – teigia Martynas Pupininkas, „Tele2“ vidinės komunikacijos specialistas.

„Tele2“ darbuotojas Martynas Pupininkas / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Išmoko parduoti savo idėjas

Telekomunikacijos ir rašymas – ne vieninteliai Martyno pomėgiai. Kaip tikras lietuvis, jis taip pat jaučia didelę aistrą krepšiniui. Martynas net 6 metus dirbo krepšinio žurnalistu, tačiau ilgainiui nugalėjo noras ieškoti naujų iššūkių. Nusprendęs, kad nori kardinaliai keisti darbą, jis įsidarbino išmaniųjų įrenginių tvarkymo servise „Smart Master“, kuris priklauso „Tele2“. Nors krepšinio pasaulyje jis nebesisuka jau ilgą laiką, iki šiol atsipalaiduoja skaitydamas naujienas ir stebėdamas rungtynes.

„Palikęs krepšinio žurnalisto poziciją, įsidarbinau išmaniųjų technologijų konsultantu. Dirbau su pardavimais ir padėjau klientams įvairiais techniniais klausimais – konfigūruodavau telefonus, atkurdavau pamiršus slaptažodžius. Šis darbas man labai patiko, kadangi galėjau padėti kitiems, turėjau galimybę pirmasis susipažinti su naujausiomis technologijomis ir jas testuoti. Dirbdamas „Smart Master“ salone išmokau parduoti, o tai dabar padeda parduoti ne tik bet kokį daiktą, bet ir savo idėjas. Tokia darbo patirtis leido geriau pažinti pačią įmonę, todėl dabar turiu daug žinių apie telefonus ir geriau suprantu salone dirbančių kolegų darbą“, – pabrėžia jis.

„Tele2“ darbuotojas Martynas Pupininkas / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Gyvenimą pakeitė netikėtas buvusių kolegų skambutis

Nors Martynui darbas išmaniųjų įrenginių tvarkymo servise sekėsi puikiai, kasdienybėje jam trūko kūrybos – taip jis nusprendė pradėti studijuoti skaitmeninę komunikaciją. Kiekvieną laisvą minutę darbe jis išnaudodavo tobulėjimui ir ėjimui svajonės link: rašydavo tekstus ir rengė „Smart Master“ komunikacijos analizę.

„Kuriam laikui palikau „Tele2” ir pradėjau dirbti komunikacijos agentūroje, tačiau tai truko neilgai. Kai iš buvusių kolegų gavau pasiūlymą aplikuoti į laisvą vidinės komunikacijos specialisto poziciją, neabejojau ir drąsiai priėmiau šį iššūkį. Džiugu, kad įmonė įžvelgia darbuotojų potencialą ir leidžia jiems atsiskleisti ten, kur žiba jų talentas. Visgi, šio darbo man niekas nepadėjo ant lėkštutės – ėjau į 3 pokalbius, kuriuose nuo pat pradžių jaučiau gerą ryšį. Grįždamas atgal į įmonę svarsčiau, kaip mane priims kolegos, su kuriais dirbau ankstesnėje pozicijoje, tačiau viskas buvo geriau nei galėjau pagalvoti. Iš jų gaudavau labai daug teigiamo grįžtamojo ryšio, būtent tai motyvavo eiti tolyn“, – pradžią naujoje pozicijoje prisimena jis.

„Tele2“ darbuotojas Martynas Pupininkas / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Padeda ankščiau sukauptos patirtys

Vidinei komunikacijai vadovaujantis Martynas tikina, kad dabartinėje pozicijoje jį labiausiai džiugina galimybė pažinti „Tele2“ iš skirtingų kampų. Kaip jis pats sako, jo skyrius – visi skyriai, nes kasdien tenka bendrauti su daugybe įvairių specialistų ir komunikuoti apie jų įvairius darbus bei projektus, tad monotonijos ar rutinos čia tikrai nėra.

„Svarbiausias tikslas mano darbe – viską pateikti laiku ir tiksliai papasakoti svarbiausias aktualijas visiems darbuotojams. Prisidedu prie renginių organizavimo, padedu vadovams rašant svarbius laiškus ir rengiu interviu su darbuotojais. Tiek prieš tai buvusioje pozicijoje, tiek ir dabar yra daug bendravimo ir atidaus klausymo. Šie įgūdžiai leido išgirsti klientų problemas, o dabar tai padeda teisingai perteikti informaciją darbuotojams. Dabartinėje pozicijoje nemažai laviravimo, nes reikia greitai persiorientuoti į kelis darbus – šį iššūkį padeda įveikti anksčiau sukaupta patirtis įrenginių salone, kur reikėdavo spręsti įvairias išmaniųjų problemas“, – pasakoja jis.

„Tele2“ darbuotojas Martynas Pupininkas / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Visada ieško „kabliuko“

Pasak Martyno, jo darbe be galo svarbus nuoširdumas ir išklausymas, nes tai padeda žmonėms atsiverti, noriai bendrauti ir kurti tarpusavio pasitikėjimą. Jo teigimu, dabartinėje pozicijoje neapsieinama ir be drąsos, kadangi reikia kalbėti viešai ir tvarkyti kilusius iššūkius.

„Visada stengiuosi ieškoti „kabliuko“ – ieškau įdomių faktų, prašau ir kolegų padėti jų surasti. Į naują poziciją atnešiau savo darbo stilių ir į įvairias situacijas žiūriu savaip. Drąsius ir kitokius sprendimus darbe skatina ir pati įmonė, tačiau manau, kad šioje vietoje svarbiausias savo paties noras bei iniciatyva“, – drąsina pašnekovas.