Kaklo papuošalai Kristinai Ivanovai padeda darbe: „Juos nešioju ne tik dėl grožio“
Ketvirtadienio vakarą žinomi žmonės leido stilingai. Juodai baltame vakarėlyje buvo pristatyta „Daniel Wellington” laikrodžių naujausia linija, kurios ambasadore tapo modelis, socialinių tinklų žvaigždė, jaunėlė Kim Kardashian sesuo Kendall Jenner, jau metus bendradarbiaujanti su šiuo gamintoju.
Šventė vyko prekybos centre „Panorama“ įsikūrusiame butike „Mados prieskoniai“. Išskirtine proga erdves baltomis gėlėmis išpuošė „Flower Couture by Mantas Petruskevicius“ įkūrėjas, floristas Mantas Petruškevičius.
Renginyje apsilankiusi Kristina Ivanova išdavė, kokiais papuošalais dabintis jai patinka labiausiai.
„Pavyzdžiui, vakar apyrankę pasigaminau pati. Įsigijus norimus akmenis, galima daryti stebuklus. Kartais mano pasigaminti papuošalai sulaukia dėmesio ir pažįstamų klausimų, kur juos pirkau. Smagu atsakyti, jog tai sukūriau pati. Svarbiausia yra, kad žmogaus nešiojamas aksesuaras turėtų prasmę“, – pasakojo K. Ivanova.
Viena mėgiamiausių Kristinos dizainerių – Elvyra Monginienė. Jos kurtus papuošalus žinoma moteris dėvi su didžiausiu malonumu.
K. Ivanova neslėpė, jog anksčiau ji dažnai nepraeidavo pro įvairiausius dirželius. Jų moteris turėjo daugiau nei 30.
„Prieš keletą metų labai mėgau paryškinti liemenį, o dabar jau seniai dėvėjau kokį dirželį. Beje, darant makiažą klientėms, pastebėjau, kad praverčia kaklo papuošalai. Darbo dienomis dėviu juodos spalvos drabužius ir būtinai užsidedu kokį kaklo papuošalą. Tai padeda moterims akis išlaikyti tinkame lygmenyje. Nes būtent į tą vietą ir sminga žvilgsnis. Taigi, juos nešioju ne tik dėl grožio“, – šypsojosi moteris.
Kalbėdama apie kainas Kristina laikosi nuomonės, kad išleidžiami pinigai yra pagal kiekvieno kišenę. Jei asmuo gali sau leisti pirkti brangius papuošalus – kodėl gi ne?
„Kiek papuošalams galima išleisti...? Nežinau. Asmeniškai vertinu idėją, mintį, pastangas, progą. Tibete ant riešo užrištas raištelis tau gali būti brangesnis už auksinį žiedą, puoštą deimantais. Vieni nori prabangos, kiti investuoja į kažką, ko jiems tuo metu reikia, tretiems ir menkniekis, jei jis dovanotas su meile, tampa labai brangiu.“
Šį vakarą Stilingus svečius pasitiko iš Švedijos atvykęs „Daniel Wellington” prekės ženklo atstovas Fredrikas Franko. Kviestinė publika laikrodžių naujienas apžiūrinėjo skambant DJ Simonos Banditos muzikai, o kad vakarėlis būtų dar saldesnis, svečiai skanavo „Ali“ šokoladinės paruoštus desertus.
Minimalistinis stilius, juodi matiniai elementai, pintos apyrankės, rožinio aukso ar sidabro korpusas – tokios tendencijos šiuo metu vyrauja juvelyrikos ir laikrodžių rinkoje.