Kalėdos žinomoms moterims prasidėjo dviem mėnesiais anksčiau
Antradienio pavakarę, likus lygiai dviem mėnesiams iki Kalėdų, žinomos šalies moterys, stilistės, tinklaraštininkės, žurnalistės ir kitos grožio gerbėjos rinkosi į agentūros „Polhem PR“ organizuotą kalėdinį vakarėlį „Christmas Press Day“. Jo metu buvo pristatytos grožio ir stiliaus naujienos, skirtos artėjančioms šventėms.
Tarptautinė agentūra „Polhem PR“ pristatė „MAC“ kosmetikos ir „Douglas“ odos priežiūros kolekcijas, „FOREO“ veido valymo sistemą, odą drėkinančias ir vakarėliui odą paruošiančias „Lecler“ kaukes, plaukus drėkinančias ir tausojančias „Rene Furterer“, „Marrakesh“ ir „Macadamia“ linijas, apimties suteikiančius „Batiste“ šampūnus, aplinkai draugiškas „Baltijos kvapų“ kalėdinių aromatų žvakes.
Tarp naujienų buvo naujametė avangardo kūrėjos Dianos Paukštytės kolekcija ir pasaulio stileivų pamilti „Mykita“ akiniai. Renginio metu svečiai galėjo atlikti veido odos būklės tyrimą bei galvos odos ir plaukų tyrimą.
Vakarėlyje tvyrojo tikra kalėdinė atmosfera: pritemdytos šviesos, žvakių liepsna, išpuošta didelė Kalėdų eglė, žiemos šventes primenanti muzika, svečių klegesys. Ir, žinoma, dovanos.
Šventinę nuotaiką sukurti padėjo interjero meistrai „C&D Style“, o kalėdiniu skoniu pasirūpino „Tie kepėjai“.
Viso to priežastis – ne tik noras pristatyti naujienas, bet ir pasiūlyti kalėdinių dovanų idėjų.