„Kanų liūtai“ prasideda: apdovanojimams pateikti 8 darbai iš Lietuvos

„Kanų liūtai“, 2016 m. / Vida Press nuotr.
„Kanų liūtai“, 2016 m. / Vida Press nuotr.
Šaltinis: Elaima.lt
A
A

Šeštadienį prasideda 64-asis „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalis. Festivalį lydintiems svarbiausiems reklamos pasaulio apdovanojimams šiemet pateikti 8 darbai iš Lietuvos.

Tarptautiniams „Kanų liūtų“ apdovanojimams kasmet pateikiama apie 40 000 reklamos, rinkodaros, viešųjų ryšių darbų, kurie 24 kategorijose varžosi dėl bronzos, sidabro ir aukso „Liūtų“ bei didžiųjų „Grand Prix“.

Apdovanojimams 8 darbus iš Lietuvos pateikė reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“.

„Lietuvoje jau esame laimėję daug strėlių, džiaugėmės Metų agentūros, Metų kliento titulais. Tarptautiniai festivaliai motyvuoja dar labiau. „Kanų liūtai“– aukščiausiai vertinamas reklamos festivalis pasaulyje. Tad ir noras laimėti jame – labai didelis“, – sako Dominykas Žilėnas, „Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos vadovas.

Apdovanojimams pateikta „Tele2“ 4G automobilio kampanija inovatyvių technologijų ir duomenų integravimo kategorijose, Lietuvos nacionalinio dramos teatro iliustracijos „Treniruok ir sielą“ lauko reklamos kategorijoje ir „Stumbras Starka“ kampanija spaudos kategorijoje.

Pernai didžiausią statymą „Kanų liūtuose“ darė agentūra „Not Perfect | Y&R Vilnius“, apdovanojimams pateikusi net 26 savo darbus. Du jų – sukurti Vilniaus komedijų festivaliui – pateko tarp finalininkų dizaino kategorijoje.

Su apdovanojimais iš „Kanų liūtų“ lietuviai yra grįžę tris kartus. 2007 metais agentūra „Universal Trendmark / McCann“ laimėjo sidabrinį „Liūtą“ už kūrybiškiausią žiniasklaidos panaudojimą įmonės „EMP“ kurtą kampaniją. 2013 metais „Not Perfect | Y&R Vilnius“ laimėjo bronzinį „Liūtą“ lauko reklamos kategorijoje su spaudos darbu Vilniaus knygų festivaliui. Po dvejų metų agentūros „New!“ komanda Žygimantas Kudirka ir Indrė Marcinonytė laimėjo sidabrą „Jaunųjų liūtų“ konkurse.

„Taip, konkurencija Kanuose milžiniška – dėl apdovanojimų grumiasi didžiausios agentūros ir pasauliniai prekės ženklai. Tačiau klaidinga manyti, kad čia laimi tik didelės šalys ir dideli biudžetai. Kiekvienais metais festivalyje dėmesio sulaukia ir darbai iš mažų valstybių. Tai rodo ir lietuvių dalyvavimo patirtis. Viliuosi, kad Lietuvos agentūros ir prekės ženklai vis drąsiau varžysis pasauliniu lygiu“, – sako Tomas Balžekas, „Kanų liūtams“ Lietuvoje atstovaujančios kompanijos „Lion's share“ vadovas.

Portalui Elaima.lt „Kanų liūtų“ festivalyje atstovauja korepondentė Andrė Balžekienė. Artimu metu laukite straipsnių apie tai, kokius pranešimus renginyje skaitė pasaulinio lygio žvaigždės.