Katy Perry Kalėdos su „H&M“
Prasidėjus vasaros išpardavimams pirkėjai šluoja lentynas ir nurenginėja manekenus, o mados prekių ženklai pradeda viliones naujais daiktais. Įvairios kompanijos viena po kitos pristato naujausias savo reklamines kampanijas, skirtas būsimam rudens-žiemos sezonui, su viena už kitą ryškesnėmis žvaigždėmis.
Nors žiema ir Kalėdos dar toli, švedų greitosios mados gigantas „H&M“ trečiadienį paskelbė, kad šių metų jų šventinės kampanijos veidu tapo atlikėja Katy Perry. Viena ryškiausių dabarties pop muzikos žvaigždžių ir brangiausiai apmokamų atlikėjų pasirodys pasaulinėje televizijos bei spaudos reklamos kampanijoje, kuri startuos lapkritį.
Ir reklaminiu veidu tapusi Katy Perry, ir „H&M“ tradiciškai apsikeitė viešais komplimentais ir susižavėjimu bendru darbu, o kol kas pristatyta tik viena nuotrauka iš būsimos reklaminės kampanijos. Joje dainininkė vilki juodai-baltą žiemiškais ornamentais margintą megztuką aukštu kaklu, jos plaukus puošia raudonas kaspinas.
Vos pasklidus oficialiai žiniai apie šį bendradarbiavimą, nuotraukomis „Instagram“ tinkle tuojau pat pasidalino ir pati reklamos žvaigždė Katty Perry, ir „H&M“ (kompaniją visą dieną vieną po kitos skelbė nuotraukas, sudarančias savotišką dėlionę, kviesdama atspėti, kieno veidą bus galima išvysti reklamose).
Praėjusių metų „H&M“ šventinės kampanijos veidais buvo atlikėjai Lady Gaga ir Tony Bennettas.
Prieš porą savaičių „Forbes“ paskelbtame 2015-aisiais daugiausiai spėjusių uždirbti garsenybių sąraše užimą trečiają vietą - skelbiama, kad šiemet ji jau spėjo susižerti 135 mln. dolerių. Tokią sumą jai padėjo uždirbti vos per pusmetį surengti 124 koncertai!