Kaunas ruošiasi Edo Sheerano koncertui: „Per savaitgalį miestą aplankys 100 tūkst. svečių“
Aštuntus veiklos metus skaičiuojanti Kauno turizmo, verslo ir investicijų plėtros bei tarptautinės miesto rinkodaros agentūra „Kaunas IN“ keičia įvaizdį. Pristatytas naujas vizualinis identitetas – logotipas, keičiama ir komunikacijos apie miestą kryptis. Agentūros vadovas 15min atskleidė naujausias turizmo tendencijas bei tai, kaip ir kuo Kaunas šiemet vilioja turistus, filmų kūrėjus bei investuotojus. Pakalbėta ir apie tai, ko miestui dar trūksta.
Pasak agentūros vadovo Tado Stankevičiaus, pernai buvo priimtas sprendimas dėl pagalvės rinkliavos didinimo nuo 2025 m. sausio 1 d., o su tuo atsiranda poreikis aiškiau komunikuoti apie tai, kaip tie surinkti pinigai grįš į turizmo reinvesticijas mieste.
Paklaustas, ko, žvelgiant iš turistinės pusės, dar trūksta Kaunui, jis nedvejojęs atsakė – viešbučių. Štai per Edo Sheerano koncertą, per vieną savaitgalį, Kaune apsilankys apie 100 tūkst. svečių.