Kauniečiai ir klaipėdiečiai susipažino su itališkomis kvapų istorijomis
Savaitgalį kauniečiai ir klaipėdiečiai galėjo leistis į jaunatviškų kvapų istorijas. Pekybos centruose pristatyta naujiena Lietuvoje: itališki, išsiskiriantys patogiu ir minimaliu dizainu, aromatai merginoms ir jaunoms moterims.
Su jaunatviškais „Miss Kay“ kvapais susipažino ir žinomi žmonės: Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas, iliuzionistas ir mentalistas Nicholas Kin, plaukų meistrai Rūta Zenkovienė ir Karolis Murauskas, atlikėja Aistė Tomkevičiūtė.
Į Kauno prekybos centrą „Mega“ atvykęs mentalistas N. Kin, prisipažino mėgstantis savo žmonai Raimondai dovanoti kvepalus. Kai žinomas vyras būna išvykęs į užsienį, mėgsta svetur savo antrajai pusei paieškoti įdomesnių aromatų. „Man pačiam aromatai patinka pagal nuotaiką. Kartais norisi gaivesnių, o kartais – kartesnių“, – neslepia N. Kin, spalio viduryje besiruošiantis savo dideliam autoriniam, žyminčiam penkiolikos metų sukaktį scenoje, šou, kurį surengs Kaune prieš ilgalaikę išvyką į JAV.
„Dovanoti kvepalus, žinoma, yra rizikinga, tačiau jei pažįsti šventės kaltininko subtilybes ir skonį, tuomet tokia dovana bus itin elegantiška ir tinkama bet kuriai progai“, – mano Nicholas.
Kauno grožio prekių profesionalams parduotuvėje „Cascada“ buvo galima sutikti ir televizijos projekte „Lietuvos balsas“ išgarsėjusią atlikėją A. Tomkevičiūtę. Mergina prisipažino dievinanti gėlių aromatus. „Tikrai neatsisakyčiau dovanų gauti kuriuos nors kvapus iš „Miss Kay“ aromatų serijos. Patiktų gaivūs, mažiau saldūs“, – šypsojosi A. Tomkevičiūtė, prisipažinusi, kad ir pati mėgstanti artimiesiems bei draugams dovanoti kvepalus.
„Kadangi širdyje esu labai jaunas ir man pačiam tiktų šie jaunatviški aromatai“, – šypsodamasis sakė žinomas plaukų meistras K. Murauskas, pastebėjęs, kad itin patogu kelionėse turėti patinkančius aromatus nedidukėse pakuotėse.
Ką tik iš Italijos atvykę naujieji „Miss Kay“ aromatai savaitgalį buvo pristatyti grožio prekių profesionalams parduotuvėse „Cascada“: kauniečiams – prekybos centre „Mega“, o klaipėdiečiams – „Akropolis”.
„Miss Kay“ prekės ženklas yra skirtas jaunoms, maždaug 16-24 metų amžiaus merginoms ir moterims, kurios dar tik pradeda pažinti kvepalų pasaulį. Vietoj brangių dizainerių kvepalų italų kvapų gamintojas siūlo Lietuvos merginoms lengvai ir nebrangiai susikurti savo kvepalų „spintą“, tam, kad pasirinktas aromatas atspindėtų dienos nuotaiką. Merginos gali kolekcionuoti kvepalus, kaip ir batus, kad atskleistų savo asmenybę. Įdomu tai, kad kiekvienas kvapas iš „Miss Kay“ aromatų paletės turi savo nuotaiką, spalvų, vaizdinių bei tekstūrų koliažą ir pasakoja vis kitokią istoriją.