Kauno „Akropolyje“ žymios damos susirinko į naujausių rudens-žiemos kvapų kolekcijų pristatymą

Kauno „Akropolyje“ žymios damos susirinko į naujausių rudens-žiemos kvapų kolekcijų pristatymą / Kauno Akropolio nuotr.
Kauno „Akropolyje“ žymios damos susirinko į naujausių rudens-žiemos kvapų kolekcijų pristatymą / Kauno Akropolio nuotr.
Šaltinis: Reklama
2023-09-29 10:45
AA

Ketvirtadienio vakarą Kauno „Akropolyje“ prabangių kvapų salonas „Krispo“ ištikimiausius klientus ir partnerius subūrė į trečiojo gimtadienio šventę. Renginyje taip pat susirinko būrys žymių kauniečių, neabejingų naujausioms aromatų tendencijoms. Šventės svečių laukė išskirtinė naujovė – kvapų ekskursija-degustacija, kuri leido pasinerti į unikalią madingiausių kvapų kelionę.

Jau trečius metus Kauno „Akropolyje“ mininčio salono „Krispo“ gimtadienis sudomino tokias žymias Kauno damas kaip renginių organizatorė Kristina Kaikarienė su dukra Kriste Kaikaryte, buvusi TV laidų vedėja, verslo konsultantė ir plaukų stilistė Gintarė Eimantaitė-Armalė, verslininkė Natalija Martinavičienė, drabužių dizainerė Audronė Bunikienė, mikropigmentacijos klinikos įkūrėja Gitana Vizgaitienė ir daugybę kitų. „Krispo“ įkūrėja ir šventės organizatorė Kristina Strolienė neslepia, kad šio salono publika visada buvo išskirtinė.

„Šis salonas yra pirmasis „Krispo“ salonas Kaune. Todėl esame dėkingi Kauno „Akropoliui“, kuris pirmasis mumis patikėjo ir priėmė „Krispo“ prekinį ženklą į savo erdves – tai buvo labai geras startas įmonės plėtrai. Šiandien su visa komanda vieningai sutariame, kad čia – mūsų namai, todėl negalėjome praleisti progos paminėti būtent šio salono gimtadienį“, – sako K.Strolienė.

Kauno „Akropolyje“ žymios damos susirinko į naujausių rudens-žiemos kvapų kolekcijų pristatymą / Kauno Akropolio nuotr.

Salono įkūrėja teigia, kad Kauno „Akropolio“ klientas – itin reiklus, žingeidus, išlavinto skonio, linkęs išbandyti naujoves ir atviras eksperimentams. Dėl to šiose erdvėse renginio metu buvo pirmą kartą pristatyta unikali salono naujiena – kvapų degustacijos.

„Renginio metu svečiams pristatėme savo naują paslaugą – kvapų ekskursijas-degustacijas, kurios atvers naują puslapį mūsų salono istorijoje. Šių degustacijų metu kviesime klientus į keliones po įdomiausius kvapų pasaulio užkulisius, supažindinsime su prabangiausiais ingredientais ir mokysime juos atpažinti, pajusti. Galiausiai, kviesime derinti juos su norimu maistu ar gėrimais, taip pasimėgaujant unikalia kvapų dovanojama patirtimi“, – pasakoja salono įkūrėja.

Aktualiausios kvapų tendencijos šį šaltąjį sezoną

Gimtadienio šventės metu vykusios pirmosios kvapų degustacijos-ekskursijos metu, renginio svečiai buvo supažindinti su aktualiausiais šio sezono aromatais, kurie bus madingi rudens-žiemos laikotarpiu.

1. Sunkūs kvapai. „Šaltasis sezonas į populiariausiųjų gretas atneša medį ir smilkalus, tačiau šiemet mes pristatome dar unikalesnę naujieną – aromatus „Ggema Paris“. Tai kvepalai, kurių gamyboje naudojami kristalai – tokio koncepto nesutiksite niekur kitur pasaulyje. Šių kvepalų kūrėjai – žymiausi pasaulio parfumeriai, kurie gamybos procese pasitelkia unikalią technologiją, tikrąja ta žodžio prasme „pakraudami“ kvepalus akmenų energija. Šios kolekcijos priešakyje – linija „Ruby“, kuri idealiai tiks šventiniam laikotarpiui dėl savo šiltų natų. Be to, raudona kolekcijos spalva tobulai papildo raudonų lūpų įvaizdį“, – pasakoja K.Strolienė.

„Krispo“ ištikimiausius klientus ir partnerius subūrė į trečiojo gimtadienio šventę / Kauno Akropolio nuotr.

2. Kavos aromatai. Kava populiarėja ne tik kulinariniame, bet ir parfumerijos pasaulyje. Pastaraisiais metais kavos pupelės tapo žaliava, kurią parfumeriai vertina dėl subtilių, tačiau tuo pat metu galingų aromatų. Todėl kavos natos yra įtraukiamos į daugybę populiariausių kvapų kompozicijų.

3. Gaivūs ir natūralūs kvapai. Lengvi ir gaivūs kvapai įprastai dominuoja pavasarį ir vasarą, tačiau šiais metais jie į populiariausiųjų gretas spraudžiasi ištisus metus. Šie vadinamieji „antros odos kvapai“ yra švelnūs, skaidrūs ir subtilūs, todėl jų universalumas paperka. „Nuo seno prancūzai juokėsi iš įpročio dienos metu itin smarkiai prisikvepinti. Prancūzijoje dienos metu dvelkti intensyviu kvapu – prasto tono ženklas, nes dienos metu kvapas turėtų būti subtilus ir gaivus. Ši tendencija pamažu atkeliauja ir pas mus – žmonės ieško gaivių aromatų, gėlių ar švaros kvapo“, – teigia K.Strolienė.

4. SPA kvapai. Aromatų galia tūkstančius metų buvo naudojama, siekiant pagerinti nuotaiką ir savijautą. „Ši tendencija pamažu atkeliauja ir į parfumeriją, kai norime pasitelkti raminantį, atpalaiduojantį kvapų poveikį. Todėl populiarėja citrinžolės, vetiverijos, vandens kvapas“, – pasakoja salono įkūrėja.

5. Tvarumas. Tai viena ryškiausių tendencijų, kuri atsispindi visuose parfumerijos pasaulio žingsniuose – nuo buteliukų sudėties iki ingredientų kilmės. „Tvarios kvapų formulės susilaukia vis daugiau dėmesio. Šiuo metu grožio sektoriuje nėra populiaresnių išsireiškimų ir raktinių žodžių kaip švarus/tvarus, tad nenuostabu, kad tvarumo konceptas atkeliavo ir į kvepalų pasaulį. Dauguma ieško prekinių ženklų, kurie galėtų pasiūlyti ne tik skaniai kvepiančius, bet ir pagal tvarumo principus pagamintus kvepalus“, – sako K.Strolienė.

Prabangių namų kvapų, žvakių, kūno, veido ir plaukų priežiūros priemonių salonas „Krispo“ Kauno „Akropolyje“ įsikūręs 1 aukšte, Karmelitų alėjoje (prie 1A išėjimo). Išskirtinai veido, kūno ir plaukų priežiūros priemonėms skirtas salonas „Krispo Beauty Care“ įsikūręs antrame prekybos centro aukšte, Karmelitų alėjoje (prie 2A išėjimo). Daugiau informacijos ieškokite čia.

Kauno „Akropolyje“ žymios damos susirinko į naujausių rudens-žiemos kvapų kolekcijų pristatymą (20 nuotr.)
+14