Kino juosta apie grupę „Queen“ ir Fredį Merkurį galėjo likti dūlėti stalčiuje
Praėjo daugiau kaip 25 metai po pagrindinio britų roko grupės „Queen“ dainininko Fredžio Merkurio mirties, tačiau jo muzika išlieka gyva. F. Merkuris sulaužė visus įmanomus stereotipus, panašiai, kaip ir „Queen“ muzika, kuri negali būti priskirti bet kuriam tradiciniam žanrui. Galbūt būtent todėl ši muzika išlieka patraukli skirtingoms kartoms, tarsi daugiakultūrinis ir pasaulinis fenomenas.
Jau netrukus „Emmy“ nugalėtojas, televizijos serialo „Ponas robotas“ žvaigždė, aktorius Rami Malek apsivilks aptemptą kostiumą ir pagriebs į rankas mikrofoną, kad suvaidintų poproko karaliaus rolę muzikinėje biografinėje dramoje „Bohemijos Rapsodija“ (orig. „Bohemian Rhapsody“).
Iš tiesų, šis filmo projektas galėjo ir neįvykti. Laimei rašytojas Pyteris Morganas įtikino prodiuserį Grahamą Kingą įsigyti teises į istoriją apie Fredį Merkurį ir grupę „Queen“.
„Tuo metu filmavome „Hugo išradimas“. Pyteris man paskambino ir paklausė ar mėgstu grupės „Queen“ muziką.“ – prisimena G. Kingas.
„Aš atsakiau, taip, aš myliu „Queen“! Ir jis man pasakė, kad rašo scenarijų ir niekas neturi teisių į šią istoriją, ir kad turėčiau įsitraukti į projektą.“ – teigia Grahamas Kingas.
G. Kingas puikiai žinojo Fredžio gyvenimą, nes 1970-aisiais bei 1980-aisiais augo Londone. Po ilgo pokalbio telefonu su grupės „Queen“ teisininku Džimu Beach, G. Kingas buvo pristatytas „Queen“ įkūrėjams, gitaristui Brianui May bei būgnininkui Rodžeriui Taylorui, ir sandoris buvo sudarytas.
Kaip G. Kingas ir tikėjosi, B. May ir R. Tayloras iš pradžių buvo susirūpinę dėl projekto, tačiau sėkminga Kingo karjera, prodiusuojant apdovanojimus pelnančius filmus, kaip „Aviatorius“, „Ali“ ar „Argo“, numalšino grupės „Queen“ įkūrėjų nerimą.
„Aš dirbu su didžiuliais Holivudo filmais, todėl maniau, kad ši istorija nusipelnė būti papasakota.“ –sako Grahamas Kingas.
„Šis filmas yra tikra muzikos šventė, tarsi „Queen“ ir Fredžio paveldas, parodantis visiškai naujai kartai kas toks buvo Fredis – jo istorija Zanzibare, jo kaip imigranto atvykimas į Londoną, kova prieš išankstinį nusistatymą, ir kaip jis kovojo vienu metu skirtinguose frontuose, jo talentingumas kuriant dainas, kaip jis surado naują šeimą grupėje, tapimas didesniu už gyvenimą atlikėju – laikotarpis nuo 1970-ųjų iki 1985-ųjų atrodė kaip svarbiausia Fredžio ir grupės gyvenimo istorijos dalis, ir visa tai baigiasi triumfu „Live Aid“ koncerte.“ – teigia G. Kingas
Be to, Brianas May bei Rodžeris Tayloras viso kūrybinio proceso metu buvo komandos dalis, kaip G. Kingas ir norėjo, ir jų dalyvavimas užtikrino, kad filmas išliko paremtas tik tikrais faktais.