Kokių batų dairytis rudeniui – sufleruoja dainininkė Ellie Goulding

Dainininkė Ellie Goulding – „Deichmann“ batų kolekcijos veidas / Deichmann nuotr.
Dainininkė Ellie Goulding – „Deichmann“ batų kolekcijos veidas / Deichmann nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2017-08-28 16:04
AA

Po sėkmingos pirmosios 2017 metų pavasario/vasaros batų kolekcijos britų dainininkė Ellie Goulding tęsia bendradarbiavimą su didžiausiu batų gamintoju Europoje – „Deichmann“. Šį rudens/žiemos sezoną atlikėja pristato savo vardinę avalynės kolekciją, kurią galės įsigyti ir jos gerbėjai Lietuvoje.

Naujoje kolekcijoje – 40 batų modelių, perteikiančių Ellie Goulding stilių ir visas karščiausias šio rudens/žiemos sezono tendencijas: elegantiški aksominiai aukštakulniai, masyvūs aulinukai, klasikiniai, nėriniuoti auliniai ir ekstravagantiški ilgaauliai. Ryškios kolekcijos spalvos, įvairios medžiagos, roko žvaigždžių pamėgtos kniedės bei sagtys padės „sudrebinti savo įvaizdį“ su kampanijos šūkiu „Rock Your look“.

Ellie Goulding / Vida Press nuotr.

Už naują kampanijos įvaizdį atsakingas žinomas fotografas Louie Banks. Televizijos reklamos režisierius – Emil Nava, kūręs tokių žymių atlikėjų kaip Rihanna, Selena Gomez, Calvin Harris ir Ed Sheeran muzikinius vaizdo klipus. Reklaminiame klipe režisierius leidžia žvilgtelti į pop žvaigždės gyvenimą turo metu: Ellie matoma repeticijų metu, ant scenos, užkulisiuose ir persirengimo kambaryje.

„Malonu tęsti nuostabų bendradarbiavimą su „Deichmann“. Ši rudens/žiemos kolekcija man leidžia išreikšti kitokią savo asmeninio stiliaus pusę“, – sako žymioji britų atlikėja.

Naujos Ellie Goulding kolekcijos jau ieškokite „Deichmann“ parduotuvėse ir internete.

Dainininkė Ellie Goulding – „Deichmann“ batų kolekcijos veidas (8 nuotr.)
+2

Apie Deichmann:

Įmonė „Deichmann“, kurios būstinė yra Esene, Vokietijoje, buvo įkurta 1913 metais ir vis dar priklauso įkūrėjų šeimai. „Deichmann“ – tai mažmeninės prekybos avalyne rinkos lyderė ne tik Vokietijoje, bet ir Europoje. Įmonė šiuo metu turi 3600 parduotuvių 25-ose šalyse, kuriose dirba daugiau kaip 38 000 darbuotojų. Pagrindinė įmonės kryptis – ne tik geras kainos ir kokybės santykis, bet ir aktualių mados tendencijų pasiūla parduotuvėse.