Kolekcija festivaliui: „H&M“ vėl bendradarbiaus su Koučela
Artėja ne tik drabužių pavasario–vasaros sezonas, bet ir festivalių metas. Greitosios mados gigantas „H&M“ skelbia, kad šiemet vėl bendradarbiaus su vienu žymiausių pasaulyje Koučelos (Coachella) slėnio muzikos ir menų festivaliu. Specialiai jam bus sukurta kolekcija, kuri parduotuvėse pasirodys likus porai savaičių iki spalvingos menų ir muzikos fiestos, vykstančios JAV, Kalifornijoje.
Drabužių liniją merginoms ir vaikinams lydės šūkis #HMLovesCoachella, o rūbus ir aksesuarus bus galima įvertinti ir įsigyti nuo kovo 31-osios. Pats festivalis Kalifornijoje, Kolorado dykumoje esančiame Indijaus mieste, šiais metais vyks 2016 balandžio 15–17 dienomis.
Atsipalaidavimu, bohemiška ir meniška atmosfera alsuojantis festivalis diktuoja ir atitinkamą kolekcijos stilistiką bei akcentus.
Merginos galės rasti bohemiškų palaidinių, siuvinėtų ir kutais puoštų marškinėlių, raštais dekoruotų kombinezonų, džinsinių šortų, plačiakraščių skrybėlių, aulinukų. Drabužiai trumpučiai, neslepiantys kūno, o jų puošybos elementai primena rankdarbius. Kolekcijoje vaikinams svarbiausi rūbai – marškinėliai su iliustracijomis, raštuoti marškiniai ir šortai.
„Praėjusiais metais „H&M“ tapo pirmuoju prekės ženklu, sukūrusiu drabužių kolekciją kartu su Koučela. Kolekcija buvo tokia sėkminga, kad nusprendėme bendradarbiauti ir šiemet, kuriant dar platesnį gaminių pasirinkimą“, – teigia vienas iš „H&M“ dizainerių Rossas Lydonas.
Koučelos festivalis rengiamas kasmet nuo 1999-ųjų, į jį suplūsta daugiau kaip 500 000 festivalininkų, o bilietai paprastai iššluojami per keliolika minučių. Tai žymiausias ir gausiausias muzikos ir menų festivalis Jungtinėse Valstijose.
Savo laiku ant šio festivalio scenų yra koncertavusios tokios grupės ir atlikėjai, kaip Amy Winehouse, Madonna, „Radiohead“, „Daft Punk“, Prince'as, Paulas McCartney, „Arcade Fire“, „Coldplay“, „The Killers“, „Muse“, „Red Hot Chili Peppers“ ir daugybė kitų.