Kramtomosios gumos reklama iki ašarų sujaudino daugiau kaip 4 mln. internautų
Manote, kad kramtomoji guma nė kiek neromantiška? Pažiūrėję neseniai pasirodžiusią populiariausios kramtomosios gumos Amerikoje „Extra“ reklamą, savo nuomonę pakeisite.
Prekės ženklas, pristatęs vos dviejų minučių trukmės reklaminį klipą apie poros meilės kelionę su įspūdinga ir už širdies griebiančia pabaiga, sujaudino milijonus inernautų – praėjusią savaitę į „Youtube“ svetainę įdėtas įrašas peržiūrėtas jau daugiau kaip 4,2 mln. kartų.
Taip pat skaitykite: Įtraukianti reklama: kaip atrodo išmanusis ateities kūdikis?
Nemenko atgarsio reklama sulaukė ir „Twitter“ tinkle – daugelis vartotojų pripažino negalintys atsižiūrėti jautrios reklamos, o kiti neslėpė, kad pamatę ją net negalėjo sulaikyti ašarų.
Siūlome ir jums pasileisti į romantišką meilės pasaką. Tai istorija apie vaikiną, merginą, jų meilę ir ją įprasminančius kramtomosios gumos popierėlius:
Reklama sujaudino ir garsiąją komikę Ellen DeGeneres, kuriai vėliau prekės ženklas „Extra“ atsidėkojo sukurdamas jai ir jos išrinktajai – aktorei Portiai de Rossi – specialiai skirtą gumos popierėlį.