Kristina Sviderskaitė verčia naują kūrybos puslapį: pristato pirmą kolekciją vyrams „Industrial Velvet“
Dizainerė Kristina Sviderskaitė, kurianti prekės ženklui „Kristina S Studios“, šią savaitę pasitinka nauju kūrybos etapu – pristato pirmąją kolekciją vyrams INDUSTRIAL VELVET. Naujoji dizainerės kolekcija skirta drąsiam ir stilingam miesto vyrui. K. Sviderskaitė siekė sukurti vyriškos energijos pilną kolekciją – architektūrinių formų, dinamiškų siluetų, proporcijomis žaidžiančią, skirtingų audinių derinimu pasižyminčią transformaciją.
„Kurti vyrams svajojau jau labai senai. Man įdomi vyriška mada, ypač jos praktiškumas ir lakoniška estetika. Taip pat nuo pat kūrybos pradžios „traukė“ dizaino funkcionalumas. Būtent vyriškos mados projektui sukurti laimėjau stipendiją iš LKT ir gavau progą svajonę materializuoti“, – pasakojo K. Sviderskytė.
Naujai kolekcijai dizainerę pirmiausia įkvėpė miestas: „Kadangi gyvenu ir kuriu Naujamiesčio rajone, mane supa industrinė aplinka. Ji ir tapo pagrindiniu vizualiniu įkvėpimo šaltiniu. Geometrinės formos, ritmas, industrinės architektūros detalės, tamsūs tonai, nubyrėjusių pastatų faktūros – visa tai įvairiomis formomis persikėlė į drabužius“, – įkvėpimo šaltinį atskleidžia dizainerė.
„Kolekcijos idėją užkodavau kolekcijos pavadinime – INDUSTRIAL VELVET (angl. „Industrinis aksomas“). Tai tarsi dviejų polių sugretinimas, balansavimas tarp priešybių. INDUSTRIAL man asocijuojasi su šaltumu, šiukštumu, tvirtumu, kietumu, aiškumu. Tai savybės, kurios dažnai tradiciškai susiejamos su vyriškumu. VELVET – švelnumas, jautrumas, neapčiuopiamumas, trapumas – savybės, kurios labiau priskiriamos moteriškumui. Tai kolekciją apie visapusišką asmenybę – žmogų, nepaisant jo lyties, kur sudera ir vyriškas, ir moteriškas pradai“, – idėją akcentavo K. Sviderskytė.
Pirmoji „Kristina S Studios“ vyriška kolekcija dedikuota miesto vyrui. „Tai drąsi, kūrybiška, visapusiška ir brandi asmenybė. Vyras, mėgstantis komfortą ir laisvę, vertinantis kokybę. Drabužis jam – asmenybės išraiška, būdas parodyti savo požiūrį ir vertybes“, – taip apie vyrą, kuriam skirta ši kolekcija, kalba kūrėja.
INDUSTRIAL VELVET kolekcijoje – 10 skirtingų drabužių ir aksesuarų derinių, skirtų vėsiajam sezonui. Asortimentą sudaro kelių modelių kelnės, megztiniai, švarkai, paltai, striukės bei įvairių transformuojamų modelių kuprinės.
„Labai dažnai, kalbėdama su vyrais, girdėjau nusivylimą, jog įdomių drabužių jie parduotuvėse beveik neranda. Todėl kurdama bandžiau rasti balansą tarp drabužio funkcionalumo ir originalumo. Žaidžiau skirtingų spalvų ir audinių faktūrų suderinimu, įdomesne drabužio konstrukcija, netikėtomis detalėmis“, – apie kūrybinį procesą pasakoja Kristina.
Savo kūryboje drabužių transformaciją jau seniai naudojanti dizainerė ją perkėlė ir į vyrišką liniją: „Stengiausi sukurti tokius drabužius, kurie turėtų kelis vilkėjimo variantus. Noriu suteikti vyrui laisvės ir erdvės savo išraiškai per drabužius. Kartu skatinti kūrybiškumą ir mokėjimą „žaisti“ drabužiu, atrasti skirtingus derinius ir savo unikalų stilių. Taip pat man buvo labai svarbu sukurti tokius drabužius, kurie derėtų tarpusavyje arba būtų lengvai derinami prie jau turimų. Noriu prisidėti prie sąmoningo vartojimo. Beje, vyriškoje kolekcijoje tęsiu tvarios mados idėjas – drabužių detalėms arba visam drabužiui naudojau likusias audinių atraižas“, – tvarumo svarbą savo kūryboje pabrėžia dizainerė.
Kadangi ši kolekcija vyrams Kristinai yra pirmoji, kūrėja neslepia ir kūrybių užkulisių: „Manau, kad imtis naujų dalykų visada yra iššūkis. Nori ar nenori, turi išeiti iš komforto zonos ir susidurti su nepasitikėjimu, baimėmis, kūrybiniais sunkumais. Nebuvo lengva, bet tuo pačiu tai buvo ir labai įdomus procesas, nepakartojama patirtis. Džiaugiuosi rezultatais ir įgytais naujais profesiniais gebėjimais, drąsa.“
Dizainerė Kristina Sviderskaitė planuoja pratęsti liniją vyrams ir sukurti daugiau vyriškos mados kolekcijų: „Manau, kad mada vyrams turi daug erdvės kūrybai.“
Šiuo metu naująja kolekciją INDUSTRIAL VELVET galima pamatyti internetinėje svetainėje www.kristinastudios.com ir kituose prekės ženklo socialiniuose kanaluose.
Nurimus šventiniam šurmuliui dizainerė žada pakviesti klientus į išskirtinį kolekcijos shoowroom’ą, kur pasimatuoti, apžiūrėti ir pasikalbeti su kūrėja bus galima gyvai. Taip pat Kristina planuoja kolekciją pristatyti tarptautiniuose konkursuose ir mados renginiuose.