Amina Muaddi – Krištolinių kurpaičių šeimininkė

Amina Muaddi
Amina Muaddi
Šaltinis: Žmonės
A
A

Praėjusiais metais Amina MUADDI (34) padarė neįmanoma: kol kiti mados ženklai siuvo namų drabužius ir šlepetes, ji sėkmingai pardavinėjo pasakiškus batelius, nužertus krištolu, blizgučiais ir grandinėlėmis.

Rodos, kam reikalingos vakarinės kurpaitės, jei nėra vakarėlių? Bet – pirma, jų nėra ne visiems. Antra, jų reikia mados pristatymams – net virtualiems (Rihannos „Fenty“ mados ženklo avalynę kūrė būtent Muaddi). Trečia, rafinuočiausios žvaigždės tiesiog dėvi Muaddi bačiukus – namie, scenoje, gatvėje. O ko reikia Rihannai, Kendall Jenner, Kim Kardashian, Gigi Hadid, Duai Lippai, Hailey Baldwin, Lizzo, Tinai Kunakey, Rosie Huntington-Whiteley, tinklaraštininkėms Emili Sindlev ir Leonie Hanne, – to reikia visoms mados sekėjoms. Savo gerbėjas, tarp kurių – ir Jordanijos karalienė Rania, Muaddi su meile ir pagarba vadina #Aminasladies. Pasak mados žurnalistės Catherinos Minthe, kokia atgaiva, kai nors kas mados pasaulyje suaugusias moteris vadina moterimis, o ne mergaitėmis.

Sėkmę šiai Rumunijoje gimusiai dizainerei (Aminos mama – rumunė, o tėvas kilęs iš Jordanijos; tėvai išsiskyrė, kai mergaitei buvo šešeri) pelnė ryški, neįprasta, ekscentriška avalynė su aiškia užuomina į devintąjį dešimtmetį. Geriausiai atpažįstama detalė – kadaise buvęs labai madingas, paskui užmirštas ir vėl pergalingai grąžintas neįprastas piramidės formos kulniukas, išskirtinumu prilygstantis firminiam raudonam „Christian Louboutin“ padui ar krištolinėms „Manolo Blahnik“ sagtims.