Kristupas Krivickas su šeima laiką leidžia Nidoje: „Čia – mūsų šventovė“

Jurgitos ir Kristupo Krivickų šeimos atostogos Nidoje / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2018-08-15 20:41
AA

Kaip ir kiekvienais metais Kristupas Krivickas su šeima džiaugiasi jūra. Nuo rugpjūčio 6 dienos Nidoje atostogaujantys Krivickai nesijaudina dėl kartais kitus žmones erzinančių orų, priešingai – Kristupas su žmona Jurgita ir vaikais kiekvieną kartą čia atranda daug nepaprastų dalykų. „Nėra geresnės vietos už Lietuvos pajūrį, o Nida – mūsų šeimos šventovė“, – užtikrintai sako vyras.

Monika Urbonaitė

Pirmą kartą su šeima Palangoje

Ši vasarą K. Krivickui ypač turininga. Po ilgo laiko jis sugrįžo į Palangą, kurioje kadaise laiką leisdavo su šeima. Kadangi švietė saulė, o laikas Nidoje buvo suplanuotas rugpjūtį, nesinorėjo praleisti puikios progos pasimėgauti paplūdimiu. Todėl prieš Nidą, su vaikais ir žmona jie išvyko į Palangą. Kadaise Kristupo mama buvo Vilniaus universiteto dėstytoja ir jis dar vaikas dažnai į šį miestą važiuodavo su ja. „Gyvendavome tokiuose senuose namukuose, kuriuose dabar jau vargiai kas apsistotų. Parodžiau vaikams vietas, kur vasarojau. Jiems buvo įdomu. Su Jurgita nusprendėme apsistoti kiek atokiau nuo centro, todėl Palanga mums parodė visai kitokį savo veidą. Į Basanavičiaus gatvę dukras ir sūnų nusivedžiau tik kartą. Norėjau išvengti masės žmonių, todėl pasirinkome popietę, kai lynojo. Praėjome visus tuos blizgučius ir niekučius. Užlipome ant tilto. Vieno karto tikrai užteko. Tiesiog norėjau, kad vaikai susipažintų su Basanavičiaus gatve, kaip pačiu reiškiniu. Stengiuosi jiems įskiepyti tikras vertybes. Kad gražiausia ir svarbiausia yra laikas su artimaisiais, kad pabuvimas gamtoje, su savimi, tave praturtina. Tai ilgalaikis dalykas, turintis vertę. Tuo tarpu cukraus vata, atrakcionai – ne jie gyvenime svarbiausia. Visa tai – trumpas akimirkos džiaugsmas.“

Jurgitos ir Kristupo Krivickų šeimos atostogos Palangoje / Asmeninio archyvo nuotr.

Kelionė į Olandų kepurę

Jūra, kuri K. Krivickui yra be galo svarbi, ir prie kurios jis kiekvienais metais vyksta, Palangoje labai patiko. Su šeima jie pasitiko saulėlydžius, grožėjosi neįprastais reiškiniais. Šiais metais pajūrį gaubė ypatingas rūkas.

„Turiu įspūdingų kadrų. Atostogaudamas bėgiojau Palangos pajūriu, atsidūrus kiek toliau, tu gali rasti neįtikėtinus laukinius paplūdimius, apie kuriuos dauguma žmonių net nežino. Džiaugiausi gražiausiais vaizdais. Vieną dieną visi turėjome kelionę dviračiais iki Olandų kepurės. 34 kilometrus įveikėme per penkias valandas. Sūnus pirmą kartą važiavo dviračiu. Kėdutėje, tačiau visą ilgą kelią su mumis. Aš jaudinausi, nes iš pradžių nežinojau, kaip vaikas reaguos į tokią išvyką, tačiau viskas praėjo sklandžiai. O mano didžiausia heroje tapo dukra Fausta. Septynerių metų mergaitė važiavo 34 kilometrus savo dviračiu. Be jokių pretenzijų. Aš jai tada susižavėjęs kartojau: „Fausta, tu mano herojė.“ Išvažiavome 12 valandą ir grįžome 5. Pats pirmą kartą aplankiau šią puikią vietą. Vaizdai kiek primena Australiją. Kai važiuodamas atsiduri ant skardžio ir prieš tave atsiveria jūra.”

Jei Kristupui reikėtų įvardyti vieną vietą Palangoje – tai be jokių kalbų būtų Palangos miesto botanikos parkas. Ten šeimai labai patiko tvarka ir pėsčiųjų takai, Tiškevičių rūmai, rožynai. „Šiais metais su Jurgita švęsime 15 metų santuokos sukaktį, todėl atostogos – išties romantiškos. Man apskritai yra svarbiausia šeima. Tą supratau jau labai seniai. Su vaikais Palangoje net surengėme sau grojančių fontanų šou. Telefonu užsakiau mums patinkančias dainas. Kadangi tądien nebuvo daug žmonių – norai greitai pildėsi. Vienas latvis, buvęs netoliese, paprašė užsakyti grupės Metallica dainą „Nothing else matters“, siūlė man eurų, o aš tik šyptelėjau užsakydamas dainą: „Perduokite linkėjimus broliams latviams, nereikia.“

Nida – miestas, kuriame dvasiškai augo šeima

Po Palangos Krivickų šeimos laukė Nida. Mielas miestas, kuriame viskas, kaip sako K. Krivickas, sava. Niekam ne paslaptis, jog tapo tradicija, jog kiekvienais metais čia sugrįžta visa šeima. Aplanko mylimas širdžiai vietas ir mėgaujasi naujais pojūčiais. Kristupui nuotaikos negadina net liūtis. Pavyzdžiui, šiais metais Baltijos jūra ypač šilta ir draugiška. „Vieną dieną lyjant išsimaudėme, kaip smagu tokiame šiltame vandenyje. Buvo gal 23 laipsniai. Taip pat šiais metais lipome į Parnidžio kopas. Jau ne kartą ten buvome, bet įsiamžinę nedidelėje fotosesijoje leidomės į jas giliau. Pasivaikščiojome. Vaikams labai patiko. Jau tapo įprasta važiuoti į Raganų kalną Juodkrantėje, iš Juodkrantės Nidos link, sengirėje yra kitas – Garnių kalnas, jo vardas kilęs nuo ten įsikūrusios pilkųjų garnių ir didžiųjų kormoranų kolonijos. Ten tokia mistiška atmosfera. Ar mergaitėms ir sūnui nebuvo baisu? Na, ten viskas atrodo tarsi „Discovery“ kanalo kuriamoje dokumentikoje. Tikrai verta pamatyti, jei tokios laidos patinka. Arba... Jei patiko filmas „Sengirė“.“

Nida Krivickų šeimai – šventovė. „Šiandien nubėgau pajūriu 10 kilometrų. Galiu pasakyti, kad geriau niekur nėra, ir nieko gražesnio už jūrą aš nežinau. Kvapą gniaužia nuo kraštovaizdžio. Daug keliavau po pasaulį ir visokių vietų aplankiau, tačiau Nidoje mes atradome vieni kitus. Esu dėkingas šiai vietai, nes joje auga mano šeima. Per tiek metų mes kartu pastatėme penkiolikos aukštų namą. Kiekvienais metais pridėdavome po vieną, o mūsų namo pamatai darėsi vis tvirtesni. Man nėra nieko svarbesnio už šeimą. Kai viešėjome Palangoje, keletą dienų buvo atvykusi ir mano mama. O Nidoje savaitgalį apsilankys Jurgitos. Tai dėkingumas tėvams, kurie padėjo ir stengėsi.“

Jurgita ir Kristupas Krivickai su šeima atostogavo Palangoje (23 nuotr.)
+17
Jurgitos ir Kristupo Krivickų atostogos Nidoje (18 nuotr.)