„What’s Next?“ skelbia pranešėjus: tarptautinių komunikacijos agentūrų lyderiai ir verslo analitikai
Jau kovo 19-20 dienomis sostinės menų fabrike „Loftas“ – ateities tendencijų žemėlapis „What’s Next?“ skirtas kūrybinių industrijų atstovams. Legendinių komunikacijos agentūrų įkūrėjai, strategai bei prekių ženklų žinovai dalinsis naujausiomis įžvalgomis apie tai, kaip besikeičianti visuomenė žaibiškai keičia savo požiūrį į prekės ženklus, madą, kūrybiškumą ir, žinoma, į patį gyvenimą. Ko nori, ieško ir vertina ateities žmogus ir kaip jam tai pasiūlyti?
Grožio standartus mesk į šiukšlių kibirą
Legendinės komunikacijų agentūros „KesselsKrammer” įkūrėjas, komunikacijų dizaineris, menininkas bei kuratorius Erikas Kesselis nebijo šokiruoti, todėl išskirtinai konferencijos „What’s Next?“ svečiams paruošė užtaisą, kuris ne tik, kad pakeis pačią grožio sampratą, bet ir privers pažvelgti į meną ir kūrybiškumą naujomis akimis. „Tai bus tikra nesąmonė. Noriu susirinkusius kūrybininkus pakviesti šlovinti tai, kas beprotiška ir laužyti visus standartus. Baigiu numirti iš nuobodulio stebėdamas dabartinį potencialo švaistymą – regiu vis tą patį mėšlą, tik kitos spalvos. Vėl, ir vėl, ir vėl. Tikras proveržis neatsitinka laikantis taisyklių, kaip ir kūrybiškumas negimsta be gėdos jausmo.“
Nors ir prisipažįsta kalbėsiantis apie nesąmones, jo paklausyti išties verta. Jis kūrė reklamos kampanijas tokiems pasaulio gigantams kaip Nike“, „Diesel“, „J&B Whisky“, „Oxfam“, „Ben“, „Vitra“ bei daugeliui kitų ir už tai laimėjo krūvą tarptautinių apdovanojimų. Nemažiau įspūdingi vyro laimėjimai ir fotografijoje – išleido virš 70-ies albumų, šiuo metu E.Kesselio darbai yra eksponuojami San Francisko modernaus meno muziejuje.
Jam antrins iš Bulgarijos atvykusi „Noble Graphics TBWA” partnerė ir kūrybos direktorė Maria Milusheva, kuri žada priversti susimąstyti apie vykstančius socialinius pokyčius bei dabar regimą autoritetų mirtį. Ilgametę patirtį sukaupusi kūrybininkė M.Milusheva pažadėjo papasakoti ką jau dabar būtina daryti kiekvienam prekės ženklui, ieškančiam tvaraus ryšio su nuolat besikeičiančiu vartotoju. „Suprantant, kaip keičiasi visuomenė, galima suvokti, kaip kurti sėkmingą ryšį. Kur dingsta minties gilumas? Kokie patiktukų keliami pavojai? Ar išties Facebook seen našta tokia sunki?”, – apie tai, kas paaiškės po jos pranešimo „Whats’ Next?“ konferencijoje užsimena komunikacijos ekspertė.
Tušti pažadai – tušti ir pirkėjų krepšeliai
Ignas Kozlovas, ženklodaros agentūros „FOLK“ kūrybos vadovas bei partneris tikina, kad laikai, kai prekės ženklams užtekdavo išsiskirti savo pavadinimu, logotipu ar vizualiniu identitetu, jau seniai praėjo. „Šiandien gerokai svarbiau yra tai, ką tu darai bei kaip elgiesi, nei ką sakai ar kaip atrodai. Visa tai yra apibrėžiama kaip nekonvenciniai, neįprasti, nuostatoms nusižengiantys prekių ženklų veiksmai. Pradedant parduotuvių uždarymu juodojo penktadienio metu, kvietimu vaikams lydyti jų plastikinius žaislus vietoje jų pardavinėjimo, baigiant turizmo agentūrų susivienijimu kovojant su overturizmu“, – pasakoja daugybę apdovanojimų su agentūra „Folk“ susišlavęs kūrybininkas. Pasak jo, viena svarbiausių ateities tendencijų, kurią turi įsisąmoninti kiekvienas verslas yra tai, kad prekių ženklai, vertę kuriantys tuščiais pažadais, gali tikėtis tik tuščių pirkėjų krepšelių. Atėjo laikas misijai, vizijai ir vertybėms tapti veiksmais.
Mados verslo ateitis iš makro tendencijų analitikės lūpų
Mados verslo ekspertė Victoria Dias, kūrusi strategijas tokiems vardams, kaip „Marni“, „Sweaty Betty“ „WGSN“ ir daugeliui kitų, žada papasakoti, kokie esminiai pokyčiai vyksta šioje rinkoje. „Diskutuosime apie perpardavinėjimo platformų evoliuciją ir galimas inovacijas. Atskleisiu, kokios svarbiausios šio sektoriaus naujienos ir naujos mados verslo nišos. Dabar yra tas laikas, kai būtina atkreipti dėmesį į naujas dėvėtos prabangos prekių vartojimo kryptis ir pasiruošti didžiajam aukštosios mados sugrįžimui ir perpardavinėjimo platformų evoliucijai. Nors ir sunku tuo patikėti, panašu, kad ji grįš į kiekvieno iš mūsų kasdienybę. Išplėtosiu temą apie dirbtinio intelekto įtaką mados verslo finansinei pusiausvyrai bei tvarumui palaikyti, kokiais būdais jis talkina prekių ženklams numatant produktų poreikį, dizaino sprendimus ir jų gamybos apimtis“, – pasakoja ilgametę patirtį aukštosios mados strategijų kūrime bei nuolat paskaitas įvairiausiuose pasaulio universitetuose skaitanti V.Dias.
Ji taip pat tik konferencijos „What’s Next?” dalyviams pažadėjo atskleisti kokie specialistai greitu metu taps geidžiamiausiais rinkoje. (Ypač naudinga planuojantiems specializuotis mados srityje)
Kovo 19–20 dienomis vyksiančios kūrybingumo odisėjos „What’s Next?” bilietai jau prekyboje.
Daugiau informacijos http://www.menufabrikas.lt/whats-next