Kūrybininkas Kenzi Benabdallah: „Jeigu mėgstate rutiną – šis darbas ne jums“

Inovacijų konferencija „Login“ / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.
Inovacijų konferencija „Login“ / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

Berlynietis Kenzi Benabdallah – laisvai samdomas kūrybos vadovas. Jis dirba su tokiais pasaulinio garso prekės ženklais, kaip „Google“, „Mercedes-Benz“, „CNN“ ir t.t. 

Vilniaus Kongresų rūmuose vykstančioje inovacijų konferencijoje „Login“ jis pristatė daugiausiai dėmesio sulaukusius savo projektus. Vienas jų, turbūt, kontraversiškiausias jo darbas – reklama Japonijoje skirta energetiniui vandeniui „Fukushima water“.

Skambaus pavadinimo vanduo sulaukė milžiniško susidomėjimo socialiniuose tinkluose. Tiesa, vandens pavadinimas patiko ne visiems. Mat, po 2011 metais įvykusio atominės elektrinės sprogimo, kurio pasekmės Japonijoje kenčiamos iki šiol – toks pavadinimas sukėlė didelę pasipiktinimo bangą.

Pasak, „Login“ pranešėjo – kūrybininko darbas tikrai nėra lengvas ir reikalauja daugybės iššūkių.

„Jeigu nori dirbti kūrybininku – turi susitaikyti, kad kiekvieną kartą, pradėdamas naują projektą tu kažko nemokėsi. Šiame darbe nėra rutinos“, – pasakojo jis.
Anot, Kenzi tokiam darbui reikia daugybės įgūdžių, tačiau jeigu moki pristatyti savo idėją – žmonės visuomet bus pasirengę tau padėti.

„Kai užsakovui patinka idėja – jis neriboja pinigų, o tai man duoda dagiau laisvės“, – patirtimi dalijosi jis.