Kylie Jenner sumanymas užregistruoti savo vardą kaip prekės ženklą suerzino Kylie Minogue
Mūšis dėl vardo kilo, kai amerikiečių realybės šou žvaigždė Kylie Jenner (18 m.) sugalvojo užregistruoti savo vardą kaip prekės ženklą. Tačiau ši 18-metės užgaida suerzino kitą garsią moterį tokiu pačiu vardu – Kylie Minogue (47 m.), rašo „People“.
Kylie Jenner pernai pateikė prašymą užregistruoti savo vardą kaip prekės ženklą pramogų, mados ir popkultūros pasaulyje.
Tačiau popžvaigždė Kylie Minogue rimtai nusiteikusi užkirsti tam kelią ir užginčijo Kylie Jenner prašymą, jauniausią Kim Kardashian seserį pavadindama „antrarūše televizijos realybės šou žvaigždute“, kuri žaloja dainininkės reputaciją ir gali kelti klaidingų asociacijų su ja.
„Panelė Jenner yra aktyvi socialiniuose tinkluose, kur jos polinkis reklamuotis nuotraukomis ir kontroversiški įrašai sulaukė kritikos, pavyzdžiui, iš neįgaliųjų ir afroamerikiečių bendruomenių“, – prekės ženklus registruojančioms institucijoms pateiktuose dokumentuose sako Kylie Minogue.
Tuose pačiuose dokumentuose Kylie Minogue save apibūdina kaip „tarptautiniu mastu žinomą atlikėją, humanitarę ir krūties vėžio aktyvistę“, kai tuo tarpu Kylie Jenner negali pasigirti jokiais realiais nuopelnais.
Šiam konfliktui dėl vardo iškilus į viešumą, Kylie Minogue savo „Twitter“ paskyroje lyg tarp kitko parašė: „Sveiki... mano vardas yra KYLIE“.
Pati Kylie Minogue jau seniau yra užregistravusi savo vardą kaip prekės ženklą, kad tokiu vardu daugiau niekas kitas neprisistatytų muzikos srityje. Taip pat jai jau 20 metų priklauso internetinė svetainė www.Kylie.com. 1988-aisiais pasirodęs debiutinis Kylie Minogue albumas vadinosi „Kylie“, kiti jos albumai taip pat pasirodė vien su Kylie vardu, be jos pavardės.