Žvaigždės, įžymybės, garsenybės, publikos dievaičiai arba tiesiog populiarūs žmonės – į juos norisi žiūrėti, jų klausytis ir net smalsu apkalbėti. Tačiau ko reikia, kad išgarsėtum, taptum gerbiamas bei geidžiamas ir kad populiarumas neišblėstų akimirksniu?
„Mano laikais pasakoti apie savo asmeninį gyvenimą ir dar apie skyrybas buvo neįmanoma, tai būtų karjeros pabaiga“, – LNK televizijos laidoje „Bučiuoju. Rūta“ pasakojo legendinė televizijos diktorė, TV1 kanalų sveikinimų koncerto autorė ir vedėja Laima Kybartienė (65).
Ji televizijos eteryje dirba jau 38 metus, o jos populiarumas neišblėso. Laima Kybartienė neslepia, kad dabar laisvai galėtų būti influencere, mat gauna gausybę pasiūlymų reklamuoti kremus, šampūnus ir kitą kosmetiką. „Siūlo gana gerus pinigus, bet aš atsisakau, nes jaučiu atsakomybę. Kas, jei vienas kremas tiks man, o kitai sukels alergiją?“ Paklausta, ką daro, kad išsaugotų savo išvaizdą, Laima atvira: „Darau viską.“
Šių laikų socialinių tinkle žvaigždė Paulius Mikolaitis arba Paul de Miko išpopuliarėjo savo humoristiniais vaizdo įrašais ir tuo, kad aktyviai reiškia savo politines pažiūras bei kaip pats sako – kovoja su vadinamaisiais vatnikais. Per 130 tūkstančių sekėjų „Instagrame“ turintis tinklaraštininkas priduria, kad šiais laikais populiarūs žmonės ne tik pasakoja apie savo asmeninį gyvenimą, bet iš to ir uždirba.
Tinklaraštininkas iš kitų nuomonės formuotojų išsiskiria tuo, kad savo kūriniuose niekada nesikeikia ir niekada neleistų sau rodytis išgėręs ar rūkantis. „Jaučiu atsakomybę, nes mane seka ir daug jaunų žmonių“, – sakė Paul De Miko.
Tiesa, Pauliui jo aktyvumas socialiniuose tinkluose kartą atsirūgo, kai dabar kalėjime sėdintis Antanas Kandrotas-Celofanas norėdamas kerštauti, galimai pasiūlė 500 eurų tam, kuris sumuš Paul de Miko merginą. „Tada buvo nerimo, lydėdavau draugę į darbą ir iš darbo, sakiau jai vienai niekur nevaikščioti. Tiesa, policija ikiteisminio tyrimo taip ir nepradėjo“ , – laidoje „Bučiuoju. Rūta“ pasakojo Paul de Miko.
200 tūkstančių sekėjų „Instagrame“ turintis žurnalistas ir keliautojas Orijus Gasanovas nemėgsta būti vadinamas influenceriu. „Tas žodis turi labai neigiamą reikšmę Lietuvoje. Gal dėl to, kad keletas merginų pasidemonstravo ir pasigyrė, kad labai daug uždirba, todėl publikai atrodo, kad influenceris tai kažkoks ekshibicionistas, kuriam iš dangaus byra pinigai“, – sako Orijus. Jis veda kelionių laidą, tačiau tikina, kad iš to neuždirba, o gal net dirba „į minusą“: „Viską išleidžiu kelionėms, iš manęs prastas verslininkas. Dirbu per 4-5 darbus, bet labai myliu tai, ką darau.“
Su tokiomis scenos žvaigždėmis kaip Jessica Shy ir naujuoju Lietuvos atstovu „Eurovizijoje“ Silvester Belt dirbantis didžėjus Jonas Nainys sako, kad norint išpopuliarėti reikia puokštės savybių: kūrybiškumo, komunikacijos įgūdžių ir, žinoma, atkaklaus darbo ir drąsos. „Štai Jessica Shy man parašė žinutę „Instagrame“ dar 2018 metais. Ji sakė, kad mes esam jos paskutinė viltis ir jeigu jai nepavyks prasimušti, ji grįš į Londoną dirbti padavėjos darbo. Ji atsiuntė kelias savo dainas ir tai buvo kažkas tokio“, – pasakojo Jonas Nainys.
Laida „Bučiuoju. Rūta“ – ketvirtadienį, 20 val., per LNK.