Ketvirtadienio vakarą rinkodaros strategų „Synthesis Consulting Group“ biure susirinkę industrijos atstovai rinko ikoniškiausius nepriklausomos Lietuvos reklamos kūrėjų darbus. Renginio, kurį pristatė reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“, metu beveik du šimtai jo dalyvių vertino kelias dešimtis reklaminių TV klipų, sukurtų nuo devyniasdešimtų pradžios iki pat šių dienų, rašoma „The Atomic Garden“ pranešime spaudai.
Daugiausiai simpatijų pelnė 2003 metais agentūros „DDB Vilnius“ telekomunikacijų bendrovei „Omnitel“ sukurtas klipas, kurio pagrindinė veikėja – didmiesčio gatvėse puikiai besijaučianti juoda pantera.
Estetika ir garso takeliu savo laiku išsiskyręs darbas pralenkė antroje vietoje likusį nutrūktgalvišką mineralinio vandens „Vytautas“ klipą, režisieriaus Tado Vidmanto televizijos žiūrovams pristatytą 2014-iais.
Tuo tarpu trečiąją vietą užėmė „Švyturio“ alaus TV reklama, kurios idėją jau minėtos agentūros „DDB“ komanda įgyvendino 2004 m.
Šiuos ir kitus į pirmąją dešimtuką patekusius tautiečių darbus jau netrukus bus galima išvysti kino ekranuose. Vasario 27 d. juos pasieks „Visų laikų geriausios Kanų liūtų reklamos“. Jos sugrąžins į daugeliui nematytas video reklamos ištakas ir primins jau istorija tapusius darbus. Tokiu būdu Lietuvoje bus paminėtas artėjantis tarptautinio kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtai“, kurio oficialiu atstovu šalyje yra „15min grupė“, 70-asis jubiliejus.