Latvių mados kūrėjai jau – ir Vilniuje, visi dydžiai vadinami „S“
Madai neabejingos žinomos moterys, šampanas, braškės ir pašnekesiai apie pirkimo įpročius. Taip ketvirtadienio vakarą PC „Europa“ prasidėjo oficialus latvių mados kūrėjų „Coo Culte“ kelias į Lietuvą.
„Kada moterys skuba į parduotuves? Kai neturi kuo apsirengti! O kada jos neturi kuo apsirengti? Visada!“ – juokavo vakaro vedėjas Edvardas Žičkus.
Prieš septynerius metus nuo prabangiais nėriniais puošto apatinio trikotažo prasidėjęs prekės ženklas „Coo Culte“ – šiandien plačiai paplitęs Europoje. Dabar tai – laisvalaikiui, kasdienai, ypatingoms progoms ir vestuvėms skirtus drabužius kuriantys dizaino namai, kaimyninėje šalyje tapę gero skonio ženklu.
Nors Ilonos Gilbertės vadovaujama komanda darbuojasi Rygoje, tačiau audinius ir įvairias detales atsigabena iš Italijos bei Prancūzijos.
„Kuri moteris nori matuotis „M“ ar „L“ dydžio sukneles, kai ji puikiai jaučiasi savo kūne, yra patenkinta savo išvaizda ir nenori „tilpti“ į kažkieno primetamus standartus. Latviai sukūrė savo dydžių sistemą ir dabar visos jų klientės yra „S“ dydžio. Būtent dėl to ir susižavėjau „Coo Culte“ kūryba“, – juokėsi vos prieš kelis mėnesius mama tapusi, bet naujo verslo drąsiai ėmusis Maya Kuranova. Buvusi ištikima latvių dizaino namų klientė galiausiai nusprendė atvesti šį moterims skirtą prekės ženklą ir į Lietuvą.