Lažintis mėgstantys lietuviai Andriaus Pojavio pergale „Eurovizijoje“ netiki
Nors „Eurovizijos“ konkursas, kuriame šįmet Lietuvai atstovaus Andrius Pojavis, jau visai ne už kalnų, muzikalūs lietuviai kol kas nedrąsiai ryžtasi vertinti skirtingų šalių atstovų šansus laimėti konkurso pusfinaliuose. Toks įspūdis susidaro įvertinus lažybų bendrovės „TonyBet“ portalui 15min.lt pateiktą informaciją. Mieliau lietuviai spėja, kas taps viso konkurso nugalėtoju, o saviškio pergale beveik netiki.
Aktyviausiai lietuviai šiuo metu lažinasi dėl Danijos atstovo pasirodymo. „Pasiūlos favoritė šiemet – Danija, kurios galimybės laimėti „Euroviziją“ yra vertinamos koeficientu 2.85. Tai reiškia, kad pastatę 10 litų, Danijos triumfo atveju laimėtumėte 28.5 lt“, – 15min.lt sakė prekinį ženklą „TonyBet“ valdančios bendrovės vykdomasis direktorius Vytautas Kačerauskas.
Anot vyro, kitos besilažinančių palankiai vertinamos šalys tai Norvegija, Rusija, Gruzija. „Eurovizijos“ konkurse šių šalių atstovai reguliariai sulaukia puikių įvertinimų.
Daugiausiai „TonyBet“ klientų dėmesio kol kas sulaukia Italijos daina. „Kol kas surinkta statymų suma yra penkis kartus didesnė nei besilažinančių už lietuvio sėkmę“, – patvirtina V.Kačerauskas.
Andriumi beveik netiki
Prakalbęs apie Lietuvai atstovausiantį A.Pojavį V.Kačerauskas pradžiuginti negali: tautiečiai lietuviu nepasitiki. „Andriaus Pojavio galimybės laimėti pusfinalį įvertintos koeficientu 31, o triumfuoti konkurse – 100. Tai reiškia, jog pastačius 10 litų už šio atlikėjo sėkmę „Eurovizijoje“, jei taip ir nutiktų, atsiimtumėte 1000 litų. Tačiau tikinčių Andriaus sėkme nėra itin daug – panašias sumas lietuviai stato ir už Norvegijos bei Danijos atstovus“, – palygina.
Panašiu, kaip ir lietuvio galimybės, santykiu vertinamos Armėnijos, Kipro, Austrijos, Suomijos, Šveicarijos ir Maltos galimybės, tačiau statymų už jų triumfą „TonyBet“ kol kas išvis nesulaukė.
„Turbūt reiktų konstatuoti, kad lietuviai yra pakankamai muzikali ir azartiška tauta, nes eilę metų lažinasi dėl „Eurovizijos“ dainų konkurso dalyvių galimybių. Kasmet renginys pritraukia daugybę žiūrovų prie televizoriaus ekranų visame pasaulyje, taip pat ir Lietuvoje. Žmogus, pastatęs litą kitą už jam patinkantį atlikėją, serga už savo favoritą prie televizijos ekrano dar labiau“, – svarsto V.Kačerauskas.