#LETSSHAKEITUP: naujas „Lidl“ ir Heidi Klum žvilgsnis į kasdienius drabužius
Rugsėjo 20-ąją „Lidl“ parduotuvių prekyboje pasirodys penktoji supermodelio Heidi Klum, bendradarbiaujant su tarptautiniu prekybos tinklu, sukurta „Esmara by Heidi Klum“ kolekcija #LETSSHAKEITUP. Šį kartą – tai klasika virtę minimalistinio stiliaus drabužiai, išsiskiriantys ryškiais raudonais atspalviais. Įprastomis „Lidl“ kainomis prieinama ir begalę derinimo galimybių suteikianti rudens kolekcija pagyvins bet kurį garderobą.
Penktoji „Esmara by Heidi Klum“ kolekcija – tai kasdieniai klasikinio kirpimo drabužiai, išsiskiriantys rožinės, raudonos ir gaivių uogų spalvomis, praskaidrinsiančiomis rudeninę nuotaiką. Naujojoje, iš 9 modelių sudarytoje kolekcijoje, moterys ras ne tik drabužių, bet ir avalynės už įprastas „Lidl“ kainas, kurių deriniai padės kasdien susikurti individualų šiuolaikinį stilių.
„Dievinu klasiką – lietpalčius, megztinius aukštu kaklu ir kelnes“, – sako Heidi Klum. „Mano naujojoje „Lidl“ kolekcijoje drabužiai švyti gaiviais raudonais atspalviais – taip minimalistinio stiliaus apranga tampa itin traukiančia akį.“
Modernūs minimalistinio stiliaus drabužiai
Ugnies raudonumo kelnės ir palaidinės, didelis ryškiai rožinis megztinis, tamsaus uogų atspalvio aulinukai – „Lidl“ kartu su Heidi Klum į šiuos visada madingus klasikinius drabužius kviečia pažvelgti naujomis akimis. Na, o žvilgsnius traukiančias ryškias spalvas optimaliai papildys sodri juoda ir švelnūs smėlio atspalviai.
„Naujojoje savo kolekcijoje moterims siūlome puikios kokybės mėgstamus ir kasdien nešiojamus tiek subtilių spalvų, tiek akį traukiančių raudonų atspalvių drabužius. Taip mūsų klientės galės kūrybiškai ir kasdien iš naujo susikurti asmeninį ir visuomet madingą stilių“, - sako bendrovės „Lidl Lietuva“ pardavimų skatinimo departamento vadovė Ilona Čiužienė.
Parduotuvėse – rugsėjo 20 d.
Prekyba naujosios „Esmara by Heidi Klum“ kolekcijos moterims #LETSSHAKEITUP drabužiais prasidės rugsėjo 20 d., ketvirtadienį, visose „Lidl“ parduotuvėse Lietuvoje, „Lidl Fashion Week“ metu. Kolekcijos gaminiais bus prekiaujama 28-iose Europos šalyse bei JAV – iš viso daugiau kaip 10 tūkst. „Lidl“ parduotuvių.