„Lidl“: atrodyk kaip žvaigždė ir tu!
Ankstų pirmadienio rytą, kai dar nedirba jokie prekybos centrai, vieno sostinės „Lidl“ durys buvo atvertos išskirtine proga. Čia mados naujovių medžiotojams ir žiniasklaidai trys žinomos, talentingos ir stilingos damos – Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė, Gintarė Gurevičiūtė ir Ieva Mackevičienė – ant improvizuoto podiumo pristatė stulbinamą naujieną – supermodelio, dizainerės Heidi Klum drauge su šiuo pasauliniu prekybos tinklu sukurtą moteriškų drabužių ir avalynės kolekciją „Heidi and the City“.
Pirmoji naujo prekės ženklo „Esmara by Heidi Klum“ kolekcija pirmadienį atsirado visose „Lidl“ prekybos tinklo parduotuvėse Europoje, Jungtinėse Amerikos Valstijose ir, žinoma, Lietuvoje.
„Nuo galvos iki kojų vilkiu „Esmara by Heidi Klum“, – džiaugėsi Gintarė Gurevičiūtė.
„Pirmą kartą tokį ankstyvą rytą taip spindžiu“, – gera nuotaika spinduliavo Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė.
„Be šito paltuko rudens nebeįsivaizduoju“, – prisipažino Ieva Mackevičienė.
Stilistė Agnė Gilytė sakė sutinkanti su kolekciją kūrusio supermodelio požiūriu, kad mada turi teikti džiaugsmą ir būti prieinama visiems.
Gera nuotaika per ankstyvus mados pusryčius visus užkrėtė stilistų duetas ŠaŠa – Joringis Šatas ir Viktorija Šaulytė.
„Lidl Lietuva“ komanda Wojciech Grohn, Valerija Lebedeva, Agnė Gaižauskienė, Ieva Motiejūnaitė, Ilona Petrusevičiūtė, Šarūnė Lapėnaitė ir Zuzana Radvilovič džiaugiasi, kad nuo šiol šie prekybos centrai dar daugiau dėmesio skirs madai.
Projekto sėkme tiki reklamos agentūros „Fomo“ atstovai Audrius Mincevičius ir Kristina Kulbušauskaitė.