„Lidl“ veidas Kristina Mažeikytė – apie drąsą versle, adrenalino paieškas ir kieme auginamas bites

Kristina Mažeikytė / Gretos Skaraitienės / BNS nuotrauka
Kristina Mažeikytė / Gretos Skaraitienės / BNS nuotrauka
Arnas Šarkūnas
Šaltinis: Žmonės
A
A

Daugiau nei 20 metų patirtį sukaupusi mažmeninės prekybos tinklo „Lidl“ rinkodaros vadovė Kristina MAŽEIKYTĖ (44) turi tris laimingo gyvenimo stulpus: laisvalaikį – pabūti su savimi, miegą – jaustis energingai ir pilnai idėjų, darbą – sumanymams realizuoti ir mokyti kitus.

Įgyvendinote bankų, telekomunikacijų, energetikos įmonių rinkodaros strategijas, esate sakiusi, kad per drąsių idėjų nėra. Gal tai – sėkmingos karjeros raktas?

Drąsa – labai svarbus verslo ir asmenybės bruožas, leidžiantis tam tikru greičiu judėti iš taško A į tašką B, išsiskirti iš kitų ir nustebinti. Aišku, gal pirma tai bus nepriimtina visuomenei, gal prireiks kantrybės ar išvis nepasiseks. Be to, reikia suprasti, kad 90 procentų sėkmės visgi sudaro tai, ką gerai darai kasdien.

Kaip motyvuoti darbuotojus?

Reikia suteikti laisvę veikti ir prisiimti iš to kylančią atsakomybę – tik tuomet, o ne kontroliuojant, ateis norimas rezultatas. Mažmeninės prekybos sektorius unikalus tuo, kad gali kilti karjeros laiptais nuo apatinio laiptelio.