Lietuvio verslas, stebinantis drąsiu pažadu: „Valyti iš tiesų gali būti tikras malonumas!“

„PRO7“ įkūrėjas ir vadovas Deividas Mikaliūnas / Gamintojo nuotr.
„PRO7“ įkūrėjas ir vadovas Deividas Mikaliūnas / Gamintojo nuotr.
Šaltinis: Reklama
A
A

Viešojoje erdvėje dažnai galima išvysti ar išgirsti skambią reklamą, kviečiančią išbandyti „geriausią pasaulyje“ valiklį, ploviklį ar kitą buities priežiūros priemonę. Vis tik tokios reklamos daugeliu atveju tik ir lieka garsiai nuaidėjusiomis, daug žadėjusiomis, tačiau neišsipildžiusiomis frazėmis: praktiškai panaudoję priemonę, pirkėjai lieka nusivylę. Ne vienerius metus rinkoje veikiančios švaros prekių parduotuvės „PRO7“ komanda tuščiais pažadais nesišvaisto – žada, kad valyti iš tiesų gali būti vienas malonumas!

„Nesistengiame parduoti kažko, ko namuose nenaudotume patys“, – teigia „PRO7“ įkūrėjas ir vadovas Deividas Mikaliūnas bei pabrėžia, kad siekia užtikrinti geriausią patirtį savo klientams.

Septynias fizines parduotuves didžiuosiuose Lietuvos miestuose bei elektroninę parduotuvę www.pro7.lt turinčios „PRO7“ komandos tikslas nėra tiesiog parduoti produktą – siekiama išspręsti kiekvieno kliento problemą, suteikiant konsultaciją švaros priemonių naudojimo klausimais.

Kviečiame susipažinti su „tikro malonumo valyti“ žinutę skleidžiančios bendrovės įsikūrimo istorija, asortimento išskirtinumais ir verslo vystymo subtilybėmis.

Vertinantiems kokybę, tvarumą bei universalumą

„PRO7“ veiklą vysto jau daugiau nei dešimt metų, tačiau pirmiausiai startavo ne su švaros prekių parduotuve, o su namų valymo paslaugų verslu. Veikla šioje srityje „PRO7“ atstovams padėjo išsigryninti viziją, kokios namų priežiūros prekės turėtų atsirasti būsimoje parduotuvėje.

„Teikdami valymo paslaugas turėjome galimybę patys išbandyti priemones ir pamatyti, kad toli gražu ne visos jos namų paviršius išvalo tobulai. Na, o vieną dieną į mūsų rankas pakliuvo tikrai puikiai veikiantis, profesionalus produktas, kuris Lietuvoje dar nebuvo žinomas. Nebegalėjome paleisti minties, kad reikia jį padaryti prieinamą visiems: būtent taip ir gimė idėja atidaryti švaros prekių parduotuvę“, – pasakoja D.Mikaliūnas.

„PRO7“ įkūrėjas ir vadovas Deividas Mikaliūnas
„PRO7“ įkūrėjas ir vadovas Deividas Mikaliūnas / Gamintojo nuotr.

Iš pradžių „PRO7“ prekiaujami produktai buvo naudojami daugiausiai pramonės srityje, valymo paslaugas teikiančių bendrovių veikloje. Kadangi produktų sudėtyje buvo naudojami daug stipresni nei kitose valymo priemonėse esantys koncentratai, tik vėliau produkcija buvo pritaikyta fiziniam vartotojui, siekiančiam greitai ir efektyviai išvalyti namus.

Ir šiandien, kaip teigia D.Mikaliūnas, „PRO7“ priemonių išskirtinumas yra sudėtyje esantys grynesni, stipresnių komponentų koncentratai, kurie skirti tam, kad priemonės reikėtų nedaug, tačiau efektas būtų pasiekiamas itin greitai.

„Išskirtinė, kokybiška priemonių sudėtis ir lemia veiksmingumą, taip pat tai, ar valydami priemonėmis namus nepakenksime įvairiems paviršiams. Tokie atvejai pasitaiko gana dažnai, kuomet žmonės naudoja priemones su agresyvesnėmis, labiau sintetinėmis sudėtinėmis dalimis“, – pasakoja bendrovės vadovas.

Dar vienas švaros prekių parduotuvės asortimentą vienijantis aspektas – tvarumas. Tvarumo standartų besilaikanti bendrovė prekiauja gamtai nekenkiančiomis priemonėmis: jos yra ne tik veiksmingos, bet ir nežaloja aplinkos. Produktų sudėtyje naudojamos medžiagos natūraliai suyra turėdamos sąlytį tiek su vandeniu, tiek su oru, todėl yra saugios naudoti saugantiems aplinką ar turintiems biologinius valymo įrenginius.

Na, o kokios yra ,,PRO7“ priemonių asortimento perkamiausios prekės, nepaliekančios pirkėjų abejingų? D.Mikaliūno teigimu, nors perkamiausių prekių sritį kiek veikia sezoniškumas, visais metų laikais klientai labiausiai domisi trimis produktais: prikepusių riebalų valikliu – Oven & Grill Foam Cleaner, kalkių valikliu – Amecid ir universaliu valikliu – Super Cleaner.

„PRO7“
„PRO7“ / Gamintojo nuotr.

,,Tai visiški tiek fizinių parduotuvių, tiek ir elektroninės prekybos vietų „bestselleriai“, nuo kurių dažniausiai prasideda kiekvieno pirkėjo istorija „PRO7“ parduotuvėse. Ko gero, į mūsų parduotuves dar nebuvo užsukęs žmogus, kuriam neprireiktų būtent šių produktų“, – tikina bendrovės direktorius bei tvirtina, kad šių produktų populiarumą lemia veiksmingumas, gera kokybė, lengvas pritaikymas buityje ir, be abejo, universalumas.

Dovana – švaros prekės? Tikrai taip!

„Tikro malonumo valyti“ žinutę skleidžia ne tik „PRO7“ parduotuvių komandos nariai, bet ir jų klientai, dovanodami artimiesiems švaros prekių dovanų rinkinius. Taip taip – perskaitėte teisingai, „PRO7“ klientų rate vis labiau populiarėja dovanų rinkiniai, kurie skirti artimajam padovanoti švarą be jokio vargo.

Nors švaros prekių rinkinys gal ir nėra pirmasis variantas, šaunantis į galvą pamąsčius apie staigmeną artimajam, vis daugiau žmonių susidomi šia originalia dovanos forma.

„Tiesą pasakius, net mus pačius kiek nustebino šis fenomenas, tačiau pirkėjai šiuos rinkinius graibsto įvairiausioms progoms: gimtadieniams, namų įkurtuvėms, Kalėdoms bei kitoms šventėms. Regis, klientai žino, kad mūsų prekiaujamos priemonės suteikia tikrą malonumą valyti, tad nori artimiesiems palengvinti buitinių darbų naštą. Kuomet mes taip karštai ir nuoširdžiai dalinamės savo idėjomis, ir klientai „užsidega“ mintimi supažindinti savo artimuosius su kokybiškomis buities prekėmis. Tokia dovana – ne tik praktiška, bet drauge ir stebinanti, savita, išskirtinė“, – teigia D.Mikaliūnas.

„PRO7“
„PRO7“ / Gamintojo nuotr.

Viską išbando patys

Prakalbus apie grįžtamąjį ryšį su klientais, D.Mikaliūnas patikino, kad tai – viena svarbiausių visos komandos siekiamybių: juk lojalus klientas yra geriausias produkto ambasadorius.

Glaudų ryšį su kiekvienu klientu formuoti padeda tai, kad kiekvienas „PRO7“ komandos narys savo namuose išmėgina valymo produktus, apie kuriuos vėliau gali papasakoti pirkėjams ne vien iš teorinio spektro.

„Sudėtinga būtų pasakoti apie priemones, kurių nesi išbandęs, neišvydęs, kokį rezultatą jos pasiekia. Tikime, kad kiekviena pirkėjo konsultacija tampa kur kas informatyvesnė, tikslingesnė, jei priemones yra išbandęs ir pardavėjas. Tad visą savo komandą skatiname išbandyti priemones namuose, kad būtų galima praktiškai įsitikinti jų veiksmingumu“, – teigia švaros prekių parduotuvių vadovas.

Kiekvienas sugrįžtantis pirkėjas – vienas svarbiausių prekybos sėkmės rodiklių. O aktyvūs „PRO7“ parduotuvių klientai, D.Mikaliūno teigimu, buvo nuo pat parduotuvių atidarymo pradžios. Pirkėjai nuolat siunčia parduotuvių atstovams atsiliepimus apie išbandytą produkciją, taip pat dalinasi nuotraukų serijomis, kuriose matyti, kokį prieš ir po efektą pavyko pasiekti.

Sukaupta nemaža pirkėjų nuotraukų galerija padeda ne tik įsivertinti savo produktų kokybę, bet ir pritraukti naujų pirkėjų, kurie peržvelgę nuotraukas gali įsitikinti produkcijos veiksmingumu.

„PRO7“
„PRO7“ / Gamintojo nuotr.

Gyvas kontaktas – itin svarbus

Nors vystant verslą pasitaiko įvairių etapų – ir nešančių ne vien teigiamas emocijas, „PRO7“ švaros prekių parduotuvių verslas kuriasi ganėtinai sklandžiai ir be itin didelių iššūkių. Bendrovė puikiai susitvarkė su prieš keletą metų visus verslus sustabdžiusia koronaviruso pandemija, o po pandeminis laikotarpis net įkvėpė atidaryti ir daugiau fizinių parduotuvių.

„Iš tiesų fizines parduotuves aktyviau pradėjome atidarinėti po karantino – nusprendėme eiti kitu keliu, nei daugelis bendrovių, po pandemijos jėgas permetusių į internetinę prekybą. Jutome, kad turime atliepti savo klientų poreikius ir įsteigti daugiau parduotuvių, kuriose pirkėjai galėtų susipažinti su produkcija gyvai, pačiupinėti prekes, jas patestuoti.

Gyvas kontaktas svarbus ir mums – smalsios pirkėjų akys, pokalbiai ir atsiliepimai apie prekes mus motyvuoja, skatina judėti pirmyn, nenusileisti konkurentams“, – teigia D.Mikaliūnas.

„PRO7“
„PRO7“ / Gamintojo nuotr.

Nors internetinė prekyba, kaip ir daugelyje kitų sričių, karantino laikotarpiu išgyveno aukso laikmetį, ir dabar prekes pirkėjai mielai renkasi ir internetu. Vis dėlto užverti fizinių parduotuvių „PRO7“ komanda neketina – priešingai, artimuose planuose yra atidaryti ir daugiau prekybos vietų įvairiuose Lietuvos miestuose.

„PRO7“ produkcija prekiaujama ne tik fizinių asmenų rate – komanda glaudžiai bendradarbiauja ir su valymo paslaugas teikiančiomis įmonėmis, kurioms tiekia švaros produktus.

„Dažnai valymo bendrovės perka jau paruoštus namų tvarkymo produktus naudojimui. O mes siūlome įsigyti produktų koncentratą, kuris pasižymi itin stipriu veiksmingumu. Šios priemonės reikia labai nedaug, o rezultatas nudžiugina labai greitai. Stipriai koncentruotas švaros priemones parduodame ir didelėmis talpomis, kurios specialiai skirtos valymo bendrovių atstovams, norintiems ne tik sutaupyti, bet ir efektyviai pasiekti norimą rezultatą“, – pasakoja D.Mikaliūnas.

„PRO7“ įkūrėjas ir vadovas Deividas Mikaliūnas
„PRO7“ įkūrėjas ir vadovas Deividas Mikaliūnas / Gamintojo nuotr.

Sėkmingi bendradarbiavimo pavyzdžiai, klestinčios parduotuvės, puikūs klientų atsiliepimai – kurgi yra šio prekės ženklo sėkmės paslaptis? „PRO7“ vadovas šypsodamasis atsako: „Konkretaus sėkmės recepto neįvardinsiu, nes jei toks ir būtų, ko gero, nenorėtume juo dalintis su kitais.“

D.Mikaliūno teigimu, sklandžius verslo procesus pirmiausiai lemia tai, kad kiekvienas komandos narys dega idėja nuoširdžiai padėti kiekvienam klientui įsigyti prekę, palengvinančią buities darbus. Na, o kuomet tikima bendra vizija, visiems komandos nariams žymiai maloniau dirbti. O tai įvertina ir pirkėjai, kurie į parduotuves sugrįžta vėl ir vėl.