Lietuvių kurti drabužiai atsidūrė dar vienos įžymybės spintoje
Drabužių prekinio ženklo „D.Efect“ kūrybinė komanda, kurios priešakyje dizainerė Eglė Žiemytė, tikrai gali didžiuotis savo darbu. Jų kūrinių trokšta tikros žvaigždės. Beyonce sesuo Solage Knowles, garsios mados tinklaraštininkės Nicole Warne ir Charlotte Groeneveld bei JAV leidžiamo žurnalo „Vogue“ redakcijos merginos. Visos šios damos puošiasi „D.Efect“ ženklo drabužiais.
Solage Knowles pasirinko geltoną spalvą ir netradicinį kirpimą. Tamsaus gymio moteriai ryškios spalvos ne tik tinka, bet ir labai patinka.
Dar praėjusiais metais rudais kailiniais pasipuošė populiarų „AfterDRK" tinklaraštį kurianti Sabrina Meijer, kiek vėliau – ir tinklaraštininkė Charlotte Groeneveld. Po kelių dienų pasirodė ir daugiau nuotraukų, kuriose Niujorko bei Paryžiaus mados savaičių viešnios vilkėjo meškiuką primenantį „D.Efect“ dirbtinio kailio paltą.
Naujausia lietuvių prekinio ženklo žvaigždė – tinklaraštininkė Nicole Warne. Ji šildosi apsigaubusi žaliais, šį sezoną ypač madingais kailiniais. Jais per Juozo Stakevičiaus naujausios drabužių kolekcijos pristatymą puošėsi ir Donato Montvydo žmona Veronika Montvydienė.
Nicole savo itin sėkmingą tinklaraštį „Gary Pepper Girl” rašyti pradėjo būdama dvidešimties metų, kuomet užnugaryje paliko dvi sėkmingas darbo praktikas „Grazia“ ir „Harper’s Bazzar“ žurnaluose. Jos tinklaraštis greitai išaugo į sėkmingą verslą, formuojantį mados pasaulio veidą globaliai.
Dabar ši jauna moteris tituluojama viena įtakingiausių mados pasaulio veikėjų. Jos veidas jau spėjo atsidurti tokių žurnalų, kaip „Harper’s Bazzar“ (Singapūre ir Malaizijoje), „Elle“ (Australijoje), „Lucky“ (US) viršeliuose.