Linksmoji „Sainsbury's“ kalėdinė reklama: net didžiausi košmarai per šventes virsta stebuklais

Katinas iš „Sainsbury's“ reklamos
Katinas iš „Sainsbury's“ reklamos
Šaltinis: Elaima.lt
A
A

Praėjusią savaitę susižavėjimo šūksniai ir slapčia nubraukiamos ašaros lydėjo parduotuvių tinklo „John Lewis“ šventinę reklamą, o ketvirtadienio vakarą savo kalėdinę viziją pristatė dar vienas britų gigantas – prekybos tinklas „Sainsbury's“. Naujoji reklama taip pat spaudžia ašarą, bet, greičiausiai, tai bus... juoko ašaros.

Pagrindinis 2015-ųjų „Sainsbury's“ kalėdinės istorijos herojus – košmarą susapnavęs katinas Mogas, šventinę naktį virtuvėje (visai netyčia) sukeliantis tokį tragišką chaosą, jog ima atrodyti, jog jo šeimininkų šeimos Kalėdos bus nepataisomai sugadintos – kalakutas virtęs anglimi, o visi namai – dūmuose ir nuolaužose skendinčia landyne.

Žinoma, istorija tikrai nesibaigia tragiškai – visi puikiai žino, kad atėjus Kalėdoms vyksta stebuklai. Ypač tada, kai visi geranoriški, rūpinasi vienas kitu, trokšta dalintis ir švęsti kartu (ne veltui ir šventinę „Sainsbury's“ kampaniją žymi grotažymė #ChristmasIsForSharing). Tada net nelaimėlis katinas gali tapti tikru dienos didvyriu. Pasižiūrėkite ir įsitikinkite patys: 

Galbūt „Sainsbury's“ šventinės istorijos herojus nėra pažįstamas Lietuvoje, tačiau britai šį komiškų nelaimių ir nesėkmių lydimą pilkį puikiai prisimena – tai žinomos 92 metų rašytojos ir iliustratorės Judith Kerr vaizduotės kūrinys, tapęs net 15-os jos parašytų bei iliustruotų knygų veikėju.

Tikslumo dėlei derėtų pridurti, jog lygiai prieš 13 metų paskutiniojoje knygoje šis katinas buvo numarintas, tačiau, laimė, šventės – stebuklų metas, tad „Sainsbury's“ ir J. Kerr komiškąjį nevėkšlą prikėlė. Įdomu, kad pačiame vaizdo klipe galima išvysti ir pačią rašytoją.

Judith Kerr
Judith Kerr / Vida Press nuotr.

Švenčių proga „Sainsbury's“ pristato ne tik vaizdo klipą, bet ir naują Mogo nuotykių knygą, išleistą leidyklos „HarperCollins“, visas iš šios knygos gautas pelnas bus skirtas iniciatyvai „Save The Children“.  

Praėjusiais metais „Sainsbury's“ pristatė ypač gausios komentarų lavinos ir kontroversiškų vertinimų sulaukusią kalėdinę reklamą, kurioje veiksmas vyksta Pirmojo pasaulinio karo metais, kai Kalėdos suartina apkasuose prisiglaudusius vokiečių ir britų armijų kareivius.