„Lonely Lingerie“ apatinius reklamuoja 57-erių modelis

57-erių Mercy Brewer tapo apatinių modeliu / „Lonely Lingerie“ nuotr.
57-erių Mercy Brewer tapo apatinių modeliu / „Lonely Lingerie“ nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

Įprastai apatinių reklamoms pasirenkamos lieknos, aukštos manekenės. Net tie prekės ženklai, kurie specializuojasi į didesnių dydžių gaminius, pasirūpina, kad modelis neatrodytų vyresnis nei 27-erių. Bet apatinių drabužių reikia ir brandžioms moterims. Todėl „Lonely Lingerie“ savo reklamos kampanijai pasirinko 57-erių Mercy Brewer, kuri modeliu dirba jau daugiau nei 30 metų.

„Tikiu, kad gyvename laikais, kada vyresnės moters grožis tapo stulbinančiu atradimu. Jei mes to grožio nepastebime, mes neigiame savo pačių ateitį“, – sakė Mercy Brewer.

„Lonely Lingerie“ įkūrėja Helene Morris pridūrė, kad norėjo praplėsti visuomenės akiratį, parodyti jai autentiškumą, natūralų moters grožį.

Naujojoje Zelandijoje Helene Morris garsėja neįprastais sprendimais, reklamuodama savo produktus. Vienai reklaminei kampanijai moterys pozavo savo namuose, kitos kampanijos žvaigžde tapo transseksualė Aurel Haize Odogbo.

57-erių Mercy Brewer tapo apatinių modeliu
57-erių Mercy Brewer tapo apatinių modeliu / „Lonely Lingerie“ nuotr.