M.Kavaliauskas – apie darbą su žmona ir kiek Lietuvoje kainuoja sukurti klipą: sumos įspūdingos

Žinomas dainininkas, dainų autorius ir aktorius Martynas Kavaliauskas niekuomet neslėpė, kad už visus pasiekimus karjeroje yra dėkingas savo žmonai Rusnei. Mokyklos suole užsimezgusi jųdviejų draugystė virto ne tik tvirta santuoka, bet ir sėkmingu tandemu, padedančiu tikslingai pasirinkti kūrybines strategijas konkurencijoje muzikos industrijoje.
Naujausias „Lietuvos ryto“ televizijos laidos „Gyvenimas versle“ herojus – dainininkas ir dainų autorius Martynas Kavaliauskas, į kurio koncertus bilietai išgraibstomi kone akimirksniu. Vyras neslepia – jo sėkmę lemia ne tik talentas, bet ir teisingai bei tikslingai pasirinkta verslo strategija, muzikinę karjerą vystant kartu su žmonos Rusnės įsitraukimu.
„Kai viskas prasidėjo prieš 12 metų ir sudalyvavau pirmajame muzikiniame projekte, tuo metu menkai kas žinojo, ką daryti toliau. Buvo sunku surasti žmones, kurie matytų bendrą viziją, bendrą kryptį, o kadangi mano žmona yra artimiausias bei geriausiai mane jaučiantis žmogus, mes nusprendėme tiesiog būti drąsūs ir daryti viską patys. Šitas verslas yra galbūt net ir labai sėkmingas, kai jis yra paremtas šiek tiek šeimyniniais santykiais“, – laidoje „Gyvenimas versle“ pripažino dainininkas.
Laidoje Martynas atvirauja, kad daugelis muzikos industrijos užkulisius įsivaizduoja kiek kitaip, nei jie atrodo realybėje. Didelių komandų čia nėra, o norint pasiekti gero rezultato – tenka atiduoti ne tik visą širdį, bet ir laiką paroje.
„Kartais žmonės įsivaizduoja, kad čia dirba didžiulės komandos, yra labai daug užnugarinių žmonių, kurie padės visur ir visada, bet tu turi daryti visus dalyku su labai maža grupele žmonių. Dienos yra chaotiškos, kartais darbus baigiam 5 ryto, kartais išvis nemiegam, galvodami kas toliau. Žinoma, kad tai vargina, bet norint rezultato, turi atiduoti visą savo širdį ir laiką. Mes dirbame prie koncertų vizualizacijų, dekoracijų, esame patys gaminę sietyną. Išpirkome visoje Lietuvoje esančias plunksnas ir jas rankomis dėliojome ant 2 metrų aukščio ir 2 metrų pločio sietyno, kas užtruko kone tris savaites“, – istoriją prisiminė atlikėjas.
Pasak Martyno, finansiniai kaštai norint išleisti dainą – taip pat nėra maži. Vien parašyti ir sudainuoti kūrinio neužtenka. Siekiant, kad jį išgirstų kuo platesnė auditorija, reikia reklamos, sklaidos, o didžiausios investicijos nukeliauja muzikinio klipo gamybai, skaičiuojant išleistas tūkstantines sumas.
„Išlaidos labai priklauso ar atlikėjas kuria pats, dėl ko gali sumažėti kaštai muzikos leidyboje. Visgi, kartais atlikėjas galbūt tikisi, kad išleis dainą ir visi apie ją sužinos, bet tam reikia reklamos, sklaidos, investicijų. Ir muzikinis klipas yra svarbu, o Lietuvoje, norint jį sukurti aukšto lygio, kainuoja nemažus pinigus: nuo 10 iki 50 tūkst.“, – išleidžiamas sumas atskleidė Martynas.
„Gyvenimas versle“ – kiekvieną šeštadienį, 17:30 val., per „Lietuvos ryto“ televiziją.