Liepos pradžioje daug metų mados industrijoje dirbanti ir ryškiu stiliumi išsiskirianti Inga Tarėlaitė pristato naujo prekės ženklo „Apoteca” pirmąją rudens/žiemos kolekciją.
Šių metų pavasarį, įkvėpta „Mados akademijos” mokymų apie mados verslą, Inga Tarėlaitė paliko didžiausią drabužių mažmeninės prekybos įmonę „Apranga” ir pasinėrė į kūrybą.
„Priimti tokį sprendimą ir išeiti iš patogios komforto zonos nebuvo lengva, tačiau dėl širdžiai mielos veiklos – kūrybos – buvo tikrai verta. „Apoteca” prekės ženklas gimė įkvėptas senųjų vaistinių, kurios visada, kaip ir mada, buvo didelė dalis mano gyvenimo,” – teigia Inga Tarėlaitė, kurios tėvai valdo vieną seniausių vaistinių Kauno mieste.
Pasak „Apoteca” įkūrėjos ir kūrybos vadovės Ingos Tarėlaitės, naujo prekės ženklo drabužiai gydys pirkėjus itin kokybiškais audiniais bei spalvomis, stebins netikėtomis ryškiomis detalėmis ir modeliais.
„Aš sakau, kad „Apoteca” gydo kūną ir sielą ir tai tikra tiesa – mane jau pagydė,” – teigia Inga Tarėlaitė.
Pirmoji ateinančio rudens ir žiemos kolekcija „Miškas” yra skirta subrendusiai ir savo stilių turinčiai miesto moteriai, kuri išskirtinumo ieško įdomiose aprangos detalėse. Ateinančiam rudeniui ir žiemai skirta kolekcija kviečia pasinerti į paslaptingą gamtos pasaulį ir miško motyvus.
Pirmosios prekės ženklo „Apoteca” kolekcijos „Miškas” pristatymas vyks liepos 5 d. Kaune įsikūrusiame Tado Ivanausko zoologijos muziejuje.